تصاویر لو رفته از سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ مشخصات سخت‌افزاری آن را نشان می‌دهد

رسانه کلیک - تصاویری که افشاگران از گوشی هوشمند سونی اکسپریا مارک ۲ منتشر کرده‌اند نشان می‌دهد این گوشی حسگر 3D ToF ندارد اما به لنزهای زایس *T مجهز است.

تصاویر لو رفته از سونی اکسپریا ۵ مارک ۲ مشخصات سخت‌افزاری آن را نشان می‌دهد

افشاگران به تازگی اولین عکس‌ها از گوشی‌ جایگزین مدل‌ گوشی‌های سونی را منتشر کرده‌اند. اما خبر رسمی برای جانشین گوشی اکسپریا ۵ بین گوشی‌های هوشمند سال ۲۰۲۰ معرفی نشده است. به نظر می‌رسد گوشی جدید سونی از نظر ظاهری مدل ضعیف‌ترشده مدل وان مارک ۲ باشد.

در دوربین اصلی گوشی جدید سونی نیز مانند مدل‌های قبلی آن لوگوی زایس *T وجود دارد اما ماژول سه‌بعدی ToF از مجموعه‌ی دوربین اصلی حذف شده است. حسگر آن نیز روی لوگو قرار گرفته است. به نظر می‌رسد دوربین این گوشی جدید شبیه به دوربین اکسپریا وان مارک ۲ باشد.

از آن‌جایی که سونی تنها شرکتی است که دکمه سخت‌افزاری ویژه عکاسی را روی گوشی‌های هوشمند خود قرار می‌دهد؛ با توجه به عکس‌های منتشرشده دکمه شاتر روی لبه سمت راست قرار گرفته است. علاوه بر آن دکمه‌های دیگری نیز روی لبه‌های آن قرار گرفتند.

یکی از قابلیت‌هایی که گوشی جدید سونی دارد ورودی جک ۳/۵ میلی‌متری است که کاربران در نسخه اصلی به آن دسترسی نداشتند. در حال حاضر اطلاعاتی درباره اندازه نمایشگر منتشر است. البته نمایشگر مدل اصلی این گوشی ۶/۱ اینچ بوده است. این اندازه برای قرارگیری در سری گوشی‌های کامپکت کافی نیست.

به نظر می‌رسد اندازه نمایشگر گوشی جدید سونی در بازه‌ی ۵/۶-۵/۸ اینچ باشد. این اندازه نمایشگر باعث می‌شود که این گوشی هوشمند به عنوان کوچکترین گوشی 5G محسوب شود. این اطلاعات هنوز تایید نشدند و برای اثبات آن باید منتظر رونمایی رسمی ماند.

ارسال نظر