تصاویر منتشر شده از آیفون ۱۲ پرومکس قابلیت‌های احتمالی آن را نشان می‌دهد

رسانه کلیک - اخیرا تصاویر جدیدی از محیط کاربری آیفون ۱۲ پرومکس توسط برخی منابع منتشر شده است. به نظر می‌رسد این گوشی از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی بهره می‌برد.

تصاویر منتشر شده از آیفون ۱۲ پرومکس قابلیت‌های احتمالی آن را نشان می‌دهد

تصاویر جدیدی که از آیفون ۱۲ پرومکس فاش شده است برخی ویژگی‌های احتمالی آن را نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی با نمایشگر ۱۲ هرتزی به بازار عرضه شود. این گوشی قابلیت پشتیبانی از نرخ نوسازی انطباقی را نیز دارد.
جان پراسر افشاگر معروف، تصاویر آیفون ۱۲ پرومکس را در توییتر منتشر کرده است. او در گذشته نیز زمان معرفی محصولات اپل به همراه قابلیت‌های آن‌ها را با دقت بالایی پیش‌بینی کرده بود.

تصاویر منتشرشده نشان می‌دهد که این گوشی نمایشگر ۶/۷ اینچی دارد. در بخش تنظیمات دوربین ویژگی آیفون ۱۲ پرو و پرومکس مشخص می‌شوند. بخش مهمی از ویژگی‌های این گوشی مربوط به امکانات استفاده از حسگر LiDAR به منظور بهبود کیفیت تصاویر است. در بخش تنظیمات نیز یک کلید وجود دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد که از حسگر LiDAR برای تشخیص دقیق‌تر سوژه‌ها و افراد را در زمان عکاسی استفاده کنند. علاوه بر آن حسگر این گوشی در عکاسی در حالت شب نیز بسیار پرکاربرد است.

فیلم‌برداری 4K با نرخ ۱۲۰ و ۲۴۰ فریم‌برثانیه نیز یکی دیگر از قابلیت‌های دوربین است که در شایعات قبلی به آن اشاره شده بود. علاوه بر آن گزینه‌هایی مانند Enhanced Night Mode و Advanced Noise Reduction نیز در تنظیمات دوربین دیده می‌شوند.

در حال حاضر تصاویر منتشرشده از آیفون ۱۲ پرومکس ضبط شده‌اند؛ بنابراین ممکن است که هر کدام از گزینه‌ها و قابلیت‌ها در نسخه‌ی نهایی گوشی تغییر پیدا کند یا حتی حذف شود. در هر صورت نسخه‌ی نهایی این گوشی در پاییز امسال وارد بازار می‌شود.درنهایت باید بدانید که برخی از مدل‌های اولیه‌ی گوشی جدید اپل نیز شامل قابلیت‌هایی که گفته شد نیستند. مدت‌ها قبل استفاده از نمایشگر ۱۲۰ هرتزی در گوشی جدید آیفون در رسانه‌ها مطرح و بررسی می‌شد. بنابراین تصاویر جدید نشان می‌دهند که کوپرتینویی‌ها تا حدودی استفاده از نمایشگر را بررسی و آزمایش کرده‌اند

ارسال نظر