تصاویر ناپدید شونده ؛ قابلیت پیشروی پیام‌رسان واتس اپ

رسانه کلیک - شرکت واتس اپ اخیراً بر روی ویژگی های زیادی در نسخه بتای پلتفرم خود کار کرده است. حال قابلیت جدید واتس اپ امکان ارسال تصاویر ناپدید شونده را به کاربران می‌دهد.

تصاویر ناپدید شونده ؛ قابلیت پیشروی پیام‌رسان واتس اپ

اخیراً شرکت واتس اپ به دلیل روبرو شدن با کاهش کاربران این پلتفرم، اقدام به آزمایش بر روی ویژگی های زیادی در نسخه بتای اپلیکیشن خود کرده است تا بتواند از طریق آنها، کاربران از دست رفته خود را به سمت خود بازگرداند. البته برنامه همیشگی این پلتفرم بر مبنای انجام آزمایشات ویژگی های پیشرو بر روی نسخه بتا و در نهایت حضور آنها در نسخه اصلی بوده است. طبق گزارشات منتشر شده توسط حساب توئیتری WABetaInfo، قابلیت جدید واتس اپ که در کنار بی صدا کردن ویدئو ها قبل ارسال دیده شده است، ویژگی ارسال تصاویر ناپدید شونده است.

این شرکت اعلام کرده است که بر روی چند ویژگی مختلف کار می کند که به کاربران امکان ارسال عکس های ناپدید شونده و خودتخریبی را می دهد.با توجه به بروزرسانی، یک گزینه آبی رنگ در کنار جعبه متن که برای اضافه کردن متن به عکس است پدیدار می‌شود و با کلیک بر روی آن، یک پیام به نمایش در می آید مبنی بر اینکه: "با ترک این گفتگو، این رسانه از بین خواهد رفت". این ویژگی دو ماه پس از حضور امکان ارسال پیام های ناپدید شونده درحال ارائه شدن است.

با این حال، این ممکن است یکی دیگر از ویژگی های بی فایده پلتفرم مورد بحث باشد زیرا WABetaInfo می گوید که تاکنون این شرکت امکانی برای جلوگیری از دسترسی کاربران به رسانه دریافتی اضافه نکرده است. یعنی اینکه گیرنده می تواند از عکس های ناپدید شونده اسکرین شات بگیرد و ارسال کننده حتی از آن مطلع هم نمی شود. همچنین لازم به ذکر است که این شرکت هنوز ویژگی های امنیتی مشابه دیگر پلتفرم ها را به امکان ارسال پیام های ناپدید شونده اضافه نکرده است. در هر صورت، ویژگی ناپدید شونده رسانه برای فیس بوک، که در حال حاضر دارای صاحب واتس اپ است، چیز جدیدی نیست. ما همچنین قبلاً هم شاهد ویژگی ناپدید شدن عکس و فیلم در اینستاگرام بوده ایم.

در هر صورت این ویژگی ها قرار است بزودی تکمیل شده و بطور کامل در اختیار کاربران قرار گیرد. اما هنوز زمان دقیقی برای انتشار این بروزرسانی اعلام نشده است.

ارسال نظر