تصاویر هواوی واچ ۳ همراه با سیستم عامل Harmony OS در فضای مجازی منتشر شد

رسانه کلیک - با توجه به تصاویر هواوی واچ ۳ که پیش از رونمایی منتشر شده است، طراحی این محصول همراه با سیستم‌عامل ساخته شده توسط این غول چینی مشخص شده است. 

تصاویر هواوی واچ ۳ همراه با سیستم عامل Harmony OS در فضای مجازی منتشر شد

به تازگی تصاویر هواوی واچ ۳ درکنار نسخه پرو آن توسط کاربران مجازی دست به دست می‌شود. این سری که قرار است اواخر هفته جاری معرفی شوند، از Harmony OS بهره‌مند هستند که توسط هواوی تولید شده است.

وبسایت خبری آی‌تی‌هوم اعلام کرده است که تعدادی از وبلاگ‌نویسان دیجیتال، تصاویر واضحی از Huawei Watch 3 و Watch 3 Pro که در یک فروشگاه بازگشایی نشده وجود داشته است، منتشر کرده‌اند.

با توجه به تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این شرکت، همچنان استفاده از طراحی صفحه‌نمایش گرد را ترجیح می‌دهد.

با توجه به جعبه‌ای این گجت‌ها، به نظر می‌رسد که نسل سوم ساعت‌های غول چینی، از سیستم‌عامل Harmony استفاده می‌کند. در یکی از تصاویر، طراحی صفحه اصلی این ساعت به همراه زمان، تاریخ و میان‌بر‌های مستقیم به برنامه‌های سیستم به نمایش گذاشته شده است. در تصویری دیگر، بخش اعلانات که شامل انواع هشدار‌ تماس از دست رفته و پیام‌های وی‌چت است، رخ‌نمایی می‌کند. در صفحه‌ای دیگر به نظر می‌رسد که دستگاه درحال خواندن اکسیژن خون کاربر به چشم می‌خورد.

البته تصویری از منوی برنامه‌ها منتشر نشده تا بتوان آنرا با رابط کاربری قبلی، مورد مقایسه قرار داد. با نگاه به تصاویر، به نظر نمی‌رسد که ظاهر محیط کاربری این ساعت با Lite OS تفاوتی فاحشی داشته باشد. طبق شایعات، یکی از مزایای سیستم‌عامل جدید، وجود برنامه‌های بیشتر است که در ساعت‌های قبلی این شرکت از حضور آنها بی‌بهره بوده‌ایم.

هواوی قصد دارد تا از ساعت‌ها و سیستم‌عامل جدید خود در دوم ژوئن رونمایی کند.

آیا تا به‌حال از محصولات این شرکت چینی استفاده کرده‌اید؟ به نظر شما هواوی می‌تواند با توجه به محدودیت‌های اعمال شده توسط ایالات متحده، بازار گجت‌های هوشمند را تصاحب کند؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر