انتشار تصاویر واقعی از سری گلکسی واچ 4 سامسونگ

اخیرا تصاویر جدیدی از سری گلکسی واچ 4 سامسونگ منتشر شده که اطلاعات متعددی را درباره شکل ظاهری این محصول در اختیار ما می‌گذارند.

انتشار تصاویر واقعی از سری گلکسی واچ 4 سامسونگ

سری گلکسی واچ 4 سامسونگ در دنیای واقعی

سامسونگ یازدهم اوت و طی رویداد آنپکد از محصولات جدید خود از جمله سری گلکسی واچ 4 رونمایی می‌کند. به تازگی تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که این ساعت هوشمند را در دنیای واقعی به نمایش می‌گذارد.

همان‌طور که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، این اسمارت واچ دارای حاشیه چرخان و دو مهره کنترلی در قسمت راست بوده و قرار است با دو رنگ مشکی و نقره‌ای در اختیار علاقه‌مندان قرار بگیرد. البته احتمال اضافه شدن رنگ‌های رزگلد و سبز به نسخه غیر کلاسیک وجود دارد. متأسفانه این تصاویر اطلاعات خاصی را درباره رابط کاربری Wear OS 3 برملا نمی‌کنند.

از گزارش‌های پیشین می‌دانیم که سری جدید به 1.5 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه اصلی مجهز شده و برای پردازش اطلاعات از تراشه اگزینوس W920 کمک می‌گیرد. اما آنچه که سری جدید را از سایر محصولات مشابه موجود در بازار متمایز کرده، بهره‌مندی از سیستم عامل Wear OS که توسط گوگل، فیت بیت و خود سامسونگ توسعه داده شده است. از دیگر ویژگی‌های سری جدید می‌توان به قابلیت پشتیبانی از GPS، محافظ صفحه گوریلا گلس +DX و مقاومت در برابر آب اشاره کرد.

ساعت‌های گلکسی واچ 4 سامسونگ در سه مدل 42 میلی‌متری، 44 میلی‌متری و 46 میلی‌متری وارد بازار می‌شوند. ظاهرا قیمت در نظر گرفته شده برای دو مدل اول به ترتیب برابر 249 دلار و 350 دلار است. البته این خبر هنوز رسما توسط شرکت تأیید نشده است.

ارسال نظر