تصاویر و اطلاعات سخت‌افزاری نوکیا 3.4 لو رفت

رسانه کلیک - تصاویر و اطلاعات لو رفته از نوکیا 3.4 نشان می‌دهد این گوشی از اسنپدراگون ۴۶۰ و سه گیگابایت حافظه‌ی رم و نمایشگری ۶/۵ اینچی با رزولوشن +HD برخوردار است.

تصاویر و اطلاعات سخت‌افزاری نوکیا 3.4 لو رفت

اطلاعات فاش‌شده نشان می‌دهد گوشی نوکیا 3.4 در رویداد IFA 2020 رونمایی می‌شود. این گوشی کد نام دکتر استرنج (Doctor Strange) خواهد داشت و به همراه نوکیا 2.4 با کد نام ولورین (Wolverine) رونمایی می‌شود.

مشاهده شدن نام نوکیا 3.4 در فهرست بنچمارک باعث شد که اکنون تصاویر آن منتشر شود. فردی که این اطلاعات را فاش کرده است ادعا کرد که یکی از این گوشی‌ها و عکس‌های واقعی آن‌ها را دارد. اما تصاویری که منتشر شده است گرافیکی بوده و به‌وسیله یکی از هواداران ساخته شده است. افشاکننده ادعا کرده است که این رندرها براساس محصول واقعی طراحی شده‌اند.

طبق تصاویر یکی از دکمه‌هایی که روی این گوشی قرار گرفته است مربوط به دستیار صوتی گوگل خواهد بود. ماژول دوربین این گوشی نیز در پنل پشتی آن قرار دارد که کاربران را به یاد گوشی هوشمند نوکیا C5 Endi می‌اندازد. این گوشی نیز به تازگی توسط HMD گلوبال رونمایی شده است.

گفته می‌شود که رزولوشن دوربین این گوشی ۸ مگاپیکسل است. شایعات نشان می‌دهد گوشی جدید نوکیا از رزولوشن نمایشگر ۶٫۵ اینچی +HD و نسبت تصویر ۱۹:۹ برخوردار خواهد بود. ماژول دوربین دایره‌ای در نوکیا 3.4 شامل سه دوربین ۱۳ و ۲ و ۵ مگاپیکسلی است. علاوه بر این موارد به نظر می‌رسد این محصول جک هدفون ۳٫۵ میلی‌متری و باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که به‌وسیله درگاه microUSB با توان ۱۰ وات شارژ می‌شود.

گوشی هوشمند نوکیا 3.4 نسبت مدل C5 Endi که از تراشه‌ی هِلیو P22 مدیاتک برخوردار است مقداری قوی‌تر است. اطلاعات فاش‌شده تشان می‌دهد این پردازنده مسئولیت قدرت‌دهی به نوکیا ۲.۴ (ولورین) را نیز برعهده خواهد داشت. گفته می‌شود از هر ۲ گوشی هوشمند سوم سپتامبر یعنی سیزدهم شهریور رونمایی شود. این احتمال وجود دارد که برای تکمیل هرچه‌بیشتر طیف محصولات فعلی نوکیا، گوشی‌های هوشمند نوکیا ۶.۳ و ۷.۳ نیز معرفی شوند.

ارسال نظر