تصاویر پیکسل ۶ پرو از طراحی هیجان‌انگیز این محصول خبر می‌دهد!

ساعاتی پیش تصاویر پیکسل ۶ پرو در فضای مجازی منتشر شد. با نگاه به آنها به نظر می‌رسد گوگل برای نسل جدید پرچمدار خود برنامه‌های ویژه‌ای دارد. 

تصاویر پیکسل ۶ پرو از طراحی هیجان‌انگیز این محصول خبر می‌دهد!

شرکت گوگل قصد دارد تا از میان‌رده خود یعنی Pixel 5a در ماه آگوست رونمایی کند.‌ هم‌چنین طبق شایعات گفته می‌شود ماه اکتبر زمان رونمایی دو گوشی پرچمدار Pixel 6 و Pixel 6 Pro باشد.

حال با نزدیک شدن به زمان پرده برداری از محصولات جدید گوگل، اطلاعات پیرامون آن نیز شعله می‌گیرد. شایعات جدید از طریق افشای تصاویر پیکسل ۶ پرو در اختیار کاربران قرار گرفته است.

طبق تصویر منتشر به نظر می‌رسد مدل پرو نسل جدید گوشی‌های گوگل از طراحی دوربین سلفی حفره‌ای و حاشیه‌های بسیار کم بهره می‌برد. با توجه به عدم حضور حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه، به نظر می‌رسد این گجت از فناوری حسگر اثر انگشت زیر صفحه نمایش بهره می‌برد.

با نگاه به تصویر پنل پشتی این محصول، به نظر می‌رسد گوشی جدید گوگل از طراحی دورنگ همراه نوار افقی دوربین بهره‌برده که این نوار یک مجموعه دوربین سه‌گانه و فلاش LED را در خود جای داده است. با توجه به حضور لنز مستطیل شکل در این محصول، گفته می‌شود پرچمدار جدید گوگل از سنسور پریسکوپی نیز بهره می‌برد.

این گوشی با شماره مدل "GR1YH" در پنل پشتی خود به شایعات قبلی درباره شماره مدل پرچم‌دار آینده شرکت گوگل قوت می‌بخشد. زیرا این کد در ماه‌های اخیر نیز در فضای مجازی با عنوان گوشی بعدی گوگل منتشر شده بود.

از جمله مشخصات احتمالی پیکسل ۶ پرو می‌توان به استفاده از یک صفحه نمایش اولد ۶.۷۱ اینچ، دوربین سلفی ۱۲ مگاپیکسلی، لنز اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو، لنز ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، پردازنده قدرتمند ساخته شده توسط گوگل، ۱۲ گیگابایت حافظه رم، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری همراه پشتیبانی از فناوری شارژ سریع و اندروید ۱۲ اشاره کرد.

گفته می‌شود این گوشی در ۳ حافظه رام ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت به بازار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر