گلکسی اس ۲۲ اولترا همراه جایگاه قلم رویت شد | توقف تولید سری نوت

طی ماه‌های اخیر اخبار زیادی درباره حذف سری نوت سامسونگ منتشر شد. حال جدیدترین تصویر منتشر شده از گلکسی اس ۲۲ اولترا اطلاعاتی را در اختیار ما قرار می‌دهد که نشان‌دهنده توقف تولید سری محبوب گوشی‌های غول کره‌ای است.

گلکسی اس ۲۲ اولترا همراه جایگاه قلم رویت شد | توقف تولید سری نوت

طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده از طراحی گلکسی اس ۲۲ اولترا به نظر می‌رسد سامسونگ قصد دارد برای همیشه با سری محبوب گوشی‌های خود یعنی گلکسی نوت خداحافظی کند.

گفته می‌شود غول کره‌ای به منظور تمرکز بیشتر روی سری فولد و فلیپ قصد دارد برای همیشه خط تولید گوشی‌های گلکسی نوت را از بین ببرد تا در آینده محصولات تاشو خود را به محبوبیت بالایی برساند.

یکی از نشانه‌های حذف سری نوت پشتیبانی از قلم در محصولات امسال سامسونگ همچون گلکسی اس ۲۱ اولترا و کلکسی فولد ۳ است. زیرا تا سال ۲۰۲۰ استفاده از S-Pen فقط برای کاربران نوت ممکن بود اما این محدودیت دیگر در گجت‌های کمپانی دیده نمی‌شود.

با توجه به جدیدترین تصویر لو رفته از گلکسی اس ۲۲ اولترا به نظر می‌رسد سامسونگ در طراحی این محصول از نوت ۲۰ اولترا الهام گرفته باشد.

همانطور که از تصویر پیداست پنل جلویی و پشت دستگاه کمی خمیدگی دارد و نوار دور گوشی از جنس فلزی است. بعلاوه قسمت بالایی و پایینی گجت همانند سری نوت طراحی صافی دارند.

اما نکته‌ای که توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب می‌کند جایگاه قلم در تصویر منتشر شده است! به ادعای برخی افشاکنندگان فضای مجازی سامسونگ در نظر دارد گلکسی اس ۲۲ اولترا به عنوان یک یادبود از سری نوت میان محصولات کمپانی حضور پیدا کند.

بنابراین گفته می‌شود در صورتی که تصویر به نمایش گذاشته شده همان اس ۲۲ اولترا باشد، حذف سری نوت توسط سامسونگ قطعی بوده و استفاده از قلم به عنوان یک ویژگی اضافی در اختیار کاربران سری "S" قرار خواهد گرفت.

در صورت به واقعیت پیوستن تصویر منتشر شده به نظر شما حذف سری نوت تصمیم منطقی است؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر