تعطیلی فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا و انگلیس به دلیل موج جدید ابتلا به ویروس کرونا

رسانه کلیک - فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا و انگلستان به دلیل موج جدید ابتلا به ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید دولتی به طور موقت تعطیل شده‌اند.

تعطیلی فروشگاه‌های اپل در کالیفرنیا و انگلیس به دلیل موج جدید ابتلا به ویروس کرونا

سخنگوی اپل در روز شنبه از تعطیلی برخی فروشگاه‌های این کمپانی به دلیل شیوع ویروس کرونا و اعمال محدودیت‌های جدید توسط مقامات دولتی خبر داد و گفت 16 فروشگاه در انگلستان و 16 فروشگاه در کالیفرنیا، موقتاً تعطیل خواهند شد.

در اعلامیه روز جمعه این فروشگاه اعلام شد که در پی افزایش پرونده‌های COVID-19 برخی از فروشگاه‌های کالیفرنیا به طور موقت تعطیل خواهند شد که همین امر باعث افت ارزش سهام این شرکت در معاملات شد. این اعلامیه حداقل 12 فروشگاه را تحت پوشش قرار داد.

"با توجه به شرایط فعلی همه‌گیری COVID-19، تصمیم به تعطیلی فروشگاه‌های اپل تا اطلاع ثانوی در برخی مناطق کالیفرنیا و انگلستان گرفتیم. ما با احتیاط فراوان این مرحله را انجام خواهیم داد و اوضاع را از نزدیک رصد می کنیم و مشتاقانه منتظر بازگشت تیم‌ها و مشتریان خود در اسرع وقت به فروشگاه‌ها هستیم. "

سخنگوی اپل همچنین افزود: مشتریان هنوز هم می‌توانند سفارشات موجود را برای چند روز آینده تحویل بگیرند. در این بیانیه اشاره ای به زمان بازگشایی مجدد فروشگاه‌های اپل نشده است.

موارد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده و انگلستان در حال افزایش است، و آمارها حاکی از آن است که در ایالات متحده بیش از 17.4 میلیون ابتلا و 314000 مورد مرگ گزارش شده است.

نخست وزیر انگلیس بوریس جانسون روز شنبه قرنطینه‌ای را برای بیش از 16 میلیون نفر در انگلیس تصویب کرد و برنامه‌های خود را برای کاهش محدودیت‌های کریسمس تغییر داد. سایر شهرهای انگلستان ، که واکنش آنها نسبت به همه‌گیری در بعضی مواقع با انگلیس متفاوت است، نیز اقدام به اعمال محدودیت‌ها و قرنطینه کردند.

جانسون گفت لندن و جنوب شرقی انگلیس اکنون در سطح جدیدی از قفل ردیف 4 قرار می گیرند و مردم در آن مناطق به دلایل اساسی مانند کار باید در خانه بمانند. خرده فروشی‌های غیر ضروری و همچنین مراکز سرگرمی هم بسته می‌شوند.

ارسال نظر