تعویق مجدد پخش سریال زخم کاری

پلتفرم VOD فیلیمو با انتشار اطلاعیه‌ای از تعویق قسمت ۱۲ سریال زخم کاری خبر داد. دلیل تعویق مجدد پخش سریال زخم کاری چیست؟ باز هم حاشیه جدیدی در راه است؟

تعویق مجدد پخش سریال زخم کاری

تعویق مجدد پخش سریال زخم کاری

این روزها سریال زخم کاری مورد توجه بسیاری از مخاطبان قرار گرفته است. داستان درگیرکننده و پرهیجان این سریال ایرانی باعث شده است کاربران بسیاری درباره سرنوشت دو خانواده مالکی و ریزآبادی صحبت کنند. البته حواشی زیادی حول محور این مجموعه بوده و جنجال زیاد به پا کرده است. به طوری که شاهد تعویق مجدد پخش سریال زخم کاری هستیم.

با این اوصاف، پلتفرم فیلیمو با انتشار اطلاعیه‌ای خبر از تعویق پخش قسمت ۱۲ سریال زخم کاری داد. فیلیمو اعلام کرد به احترام ایام سوگواری امام حسین (ع) و سوگواران ایشان، قسمت جدید زخم کاری روز جمعه پخش نخواهد شد. آنها در نظر دارند قسمت دوازدهم این سریال را روز شنبه ۳۰ مرداد ۱۴۰۰ در اپلیکیشن فیلیمو پخش کنند.

کشمکش و اتفاقات هیجان‌انگیزی در قسمت ۱۱ سریال زخم کاری رخ داد. حقایق جدیدی از خانواده ریزآبادی برملا شد که ادامه سریال را غیرقابل پیش‌بینی کرده است. میثم همچنان به کارهای پدر خود یعنی مالک، با بازی فوق‌العاده جواد عزتی، بی‌اعتماد است. باید تا شنبه منتظر بمانیم تا ببینیم مثلث مالک، سمیرا و کیمیا چه کاری انجام خواهند داد؛ به خصوص با توجه به اینکه قسمت یازدهم زخم کاری پایان غیرمنتظره و مهیجی داشت.

سریال زخم کاری توسط محمد حسین مهدویان، کارگردان فیلم ماجرای نیمروز، نوشته و کارگردانی شده است. داستان سریال با اقتباس از تراژدی مکبث ویلیام شکسپیر و رمان بیست زخم کاری محمود حسینی زاد نوشته شده است. جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری و سیاوش طهمورث بازیگران این سریال پرمخاطب هستند.

جواد عزتی که بیشتر او را در فیلم‌های طنز دیده‌ایم، در سریال زخم کاری حضوری متفاوت و جدی در شبکه نمایش خانگی داشته است. همچنین، این سریال روزهای جمعه ساعت ۸ صبح در پلتفرم فیلیمو پخش می‌شود.

نظر شما درباره سریال زخم کاری چیست؟ آیا این سریال را تماشا می‌کنید؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر