تغییرات اندروید ۱۲ احتمالا شامل اعلانات و ویجت‌ها می‌شود

رسانه کلیک - بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده، ممکن است در تغییرات اندروید ۱۲ شاهد بازطراحی بصری در بخش اعلانات و ویجت‌ها باشیم.

تغییرات اندروید ۱۲ احتمالا شامل اعلانات و ویجت‌ها می‌شود

بدون شک گوگل در کنفرانس I/O 2021 خود درباره تغییرات اندروید ۱۲ صحبت خواهد کرد. کاربران انتظاراتی نسبت به نسخه جدید این سیستم عامل محبوب دارند. یان پراسر، کارشناس حوزه فناوری، در صفحه رسمی خود ویدیویی منتشر کرد که خبر از تغییراتی در اندروید ۱۲ می‌دهد. وی در این ویدیو به تغییرات اساسی بصری که قبلا نیز لو رفته بود اشاره کرده است. همچنین، آقای پراسر خبر از تغییرات مهم دیگری در عملکرد سیستم عامل نیز داده است.

مهم‌ترین تغییرات اندروید ۱۲ در بخش اعلان‌ها یا نوتیفیکیشن سیستم عامل است. کاربران در نسخه جدید اندروید می‌توانند اعلانات را گروه‌بندی کنند و تعداد اعلانات و هشدارها به صورت یک «قرص» نشان داده می‌شود که پیام یا اعلانی ندیده شده را به شما یادآوری می‌کند. همچنین، مجموعه جدیدی از ویجت‌ها و دکمه‌ها به بخش ویجت‌ها اضافه خواهد شد. این ویجت‌ها شامل ساعت و آب و هوا می‌شود که می‌توانید آنها را در صفحه هوم گوشی موبایل خود قرار دهید.

ممکن است در نسخه ۱۲ سیستم عامل اندروید شاهد تغییرات بیشتری در ظاهر این سیستم عامل باشیم. در بالای گوشه‌های گرد سیستم‌ عامل، تغییراتی اعمال شده است که می‌توانیم انبوهی از جلوه‌های بصری جدیدی با افکت‌های تازه را مشاهده کنیم. گوگل ظاهرا قصد دارد روی سطح پرداخت سهام جدید سیستم عامل خود که معمولا برای فروشندگان شخص ثالث اختصاص دارد، نیز تمرکز کند.

البته هیچ تضمینی وجود ندارد که در جریان استریم I/O گوگل، این موارد معرفی شوند. بزودی شاهد رونمایی از گوشی Pixel 6‌ خواهیم بود که پیش از این اطلاعاتی از آن لو رفته بود. براساس اطلاعات افشا شده، بدنه این گوشی به صورت سه رنگ بازطراحی شده است که دوربین آن در عرض بدنه قرار گرفته است. اگر جزئیات لو رفته درست باشد، گوگل بعد از مدت‌ها دست به تغییرات اساسی در گوشی موبایل و سیستم عامل خود زده است.

ارسال نظر