تلویزیون ریلمی در اندازه ۳۲ اینچ بزودی معرفی خواهد شد

رسانه کلیک - براساس گزارشات رسمی بدست آمده، گفته می‌شود که تلویزیون ریلمی در اندازه‌ای کوچیکتر از دیگر مدل‌های معرفی شده، بزودی رونمایی خواهد شد. 

تلویزیون ریلمی در اندازه ۳۲ اینچ بزودی معرفی خواهد شد

شرکت ریلمی ماه پر هیاهویی را به سبب معرفی گجت‌های متعدد خود سپری می‌کند. یکی از این محصولات، تلویزیون ریلمی ۳۲ اینچ است که بزودی این کمپانی چینی از آن رونمایی خواهد کرد.

روز گذشته مدهاو، مدیرعامل شرکت ریلمی هند حضور یک محصول ۳۲ اینچ هوشمند را در مراسم پیشروی خود تایید کرد. متاسفانه آقای مدهاو زمان دقیقی برای رونمایی از این محصول اعلام نکرده است. اما با توجه به اینکه ریلمی قرار است مراسمی در ماه میلادی جاری داشته باشد، حدس و گمان‌ها حاکی از آن است که تلویزیون مورد اشاره در آن حضور پیدا کند.

البته هنوز نمی‌توان با اطمینان درباره موجودیت این گجت در مراسم روز ۲۴ ماه جاری صحبت کرد. اما از این مسئله گذشته، باید بدانیم که ریلمی با معرفی ۲ تلویزیون جدید در بازار هند، قصد دارد تا جای برندهای مشهوری مثل ال‌جی و سامسونگ را در زمینه عرضه تلویزیون‌هایی با کیفیت و با قیمت پایین‌تر بگیرد. گفته می‌شود که تفاوت محصول پیشرو با ۲ تلویزیون معرفی شده فقط در اندازه صفحه نمایش بوده و سخت‌افزار آنها از مشخصات مشابهی بهره می‌برد.

عرضه یک تلویزیون ۳۲ اینچ با رزولوشن 4K انتظارات را از این محصول بالا می‌برد. صفحه نمایش مورد استفاده در این محصول از ۱.۰۷ میلیارد رنگ و زاویه ۱۷۸ پشتیبانی می‌کند که آنرا به یک گجت ایده‌آل برای بسیاری از کاربران فراهم می‌کند.

از مشخصاتی که در ۲ تلویزیون معرفی شده مورد استفاده قرار گرفته است می‌توان به فناوری دالبی ویژن 4K، تکنولوژی صدای سیستمی دالبی اتموس، پردازنده مدیاتک چهار هسته‌ای در کنار ۲ گیگابایت حافظه رم، ۱۶ گیگابایت حافظه رام و اندروید ۱۰ اشاره کرد. تمامی این مشخصات قرار است در مدل پیشرو نیز قرار گرفته و تنها چیزی که هنوز درباره این محصول مشخص نشده، اسپیکرهای آن است.

مدل ۳۲ اینچ بطور حتم قیمتی پایین‌تر از دو برادر بزرگتر خود خواهد داشت. انتظار می‌رود که بزودی اطلاعات بیشتری از زمان عرضه دقیق و مشخصات این گجت هوشمند در دسترس قرار بگیرد.

ارسال نظر