تلویزیون فریم سامسونگ با ضخامت کم و ریموت نوری در راه است

رسانه کلیک – تلویزیون جدید فریم سامسونگ 46 درصد ضخامت کمتری نسبت به نسل قبل دارد و با یک ریموت نوری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

تلویزیون فریم سامسونگ با ضخامت کم و ریموت نوری در راه است

شرکت سامسونگ در آوریل 2021 تلویزیون‌های میکرو ال ای دی و Neo QED خود را وارد بازار هند کرد. حال خبر رسیده که نسل جدید تلویزیون‌های فریم نیز با اندازه‌های 43 اینچ (849.55 دلار)، 50 اینچ (1041.42)، 55 اینچ (1233.28 دلار) و 65 اینچ (1712.95 دلار) در راه هستند.

همان‌طور که از نام این محصول بر می‌آید، فریم تنها یک تلویزیون ساده نیست؛ بلکه یک قاب هنری زیباست که ظاهر باشکوهی را به خانه شما می‌بخشد. با تنظیم مشخصات می‌توان کاری کرد تا تلویزیون همخوانی بیشتری با محیط اطراف پیدا کند. اما مهم‌ترین نکته درباره فریم 2021، کاهش 46 درصدی ضخامت نسبت آن نسبت به نسل قبل است.

تلویزیون فریم سامسونگ بیش از 1400 اثر هنری را در خود جای داده است تا در حالت استندبای آن‌ها را به نمایش بگذارد. البته کاربر می‌تواند تصاویر مورد علاقه خود را نیز به گالری اضافه کند. این محصول علاوه بر بهره‌مندی از پنل QLED4K، به تکنولوژی کوانتوم دات سامسونگ، 4K AI Upscaling و کوانتوم پروسسور 4K مجهز شده و قادر است به لطف قابلیت‌های SpaceFit Sound و با توجه به صداهای موجود در فضا، درجه صدا را به صورت خودکار کم و زیاد کند. یک سنسور حرکتی هوشمند نیز در تلویزیون تعبیه شده است که به محض ورود فرد به محیط، دستگاه را روشن می‌کند.

نسل جدید تلویزیون فریم قابلیت سازگاری با دستیارهای صوتی بیکسبی و الکسا را دارد. کاربران می‌توانند با استفاده از حالت Multi View، از تماشای دو برنامه به صورت هم‌زمان لذت ببرند. قابلیت پشتیبانی از اپلیکیشن SmartThings سامسونگ (که امکان اتصال دستگاه‌های هوشمند خانه را فراهم می‌آورد) نیز برای تلویزیون در نظر گرفته شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد تلویزیون فریم، بهره‌مندی از ریموت نوری است که از نورهای مصنوعی درون منزل تغذیه کرده و باتری خود را شارژ می‌کند.

ارسال نظر