رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ را کجا ببینیم؟

رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ کمتر از دو روز دیگر برگزار می‌شود. اگر شما نیز جزو علاقه‌مندان دنیای تکنولوژی هستید، توصیه می‌کنیم این رویداد را به صورت آنلاین و زنده تماشا کنید.

رویداد آنپکد ۲۰۲۱ سامسونگ را کجا ببینیم؟

فهرست محصولات مورد انتظار در رویداد آنپکد ۲۰۲۱

غول فناوری کره بیستم مردادماه و طی رویداد آنپکد از محصولات جدید خود رونمایی می‌کند. علاقه‌مندان بی‌صبرانه در انتظار هستند تا با اسمارت فون های انعطاف پذیر، ساعت‌های هوشمند و ایرباد بی‌سیم سامسونگ آشنا شوند.

خوشبختانه شرکت این امکان را فراهم آورده تا افراد از گوشه و کنار دنیا، بتوانند به صورت مجازی به مراسم ملحق شده و شاهد معرفی محصولات جدید باشند. برای این کار کافی است به وب‌سایت رسمی سامسونگ یعنی Samsung.com رفته و مراحل ثبت نام خود را کامل کنید.

همچنین می‌توانید با مراجعه به این کانال یوتیوب ، مراسم فردا را به صورت زنده تماشا کنید.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، سامسونگ در رویداد آنپکد ۲۰۲۱ گجت های جذاب و جدید خود را به دنیا می‌کند. اما شاید مورد انتظارترین محصول شرکت در این مراسم، گوشی انعطاف پذیر گلکسی زد فولد ۳ باشد.

این دستگاه از ویژگی‌های منحصر به فرد و خارق‌العاده‌ای بهره می‌برد که از جمله آن‌ها می‌توان به وجود دوربین سلفی در زیر نمایشگر، مقاومت بالا در برابر آب و ذرات ریز گرد و غبار و همچنین پشتیبانی از S-Pen اشاره کرد. ظاهرا این قلم با قلم متعارف سامسونگ فرق دارد اما متأسفانه هنوز اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر نشده است.

گلکسی زد فلیپ ۳ دومین گوشی انعطاف پذیر سامسونگ در این مراسم است. این محصول دارای طراحی صدفی بوده و مکانیزم آن کاملا با زد فولد ۳ فرق دارد.

محصول بعدی، نسل جدید هدفون‌های بی‌سیم سامسونگ یعنی گلکسی بادز 2 است. این ایرباد به لحاظ شکل ظاهری و قابلیت‌های فنی شباهت بسیاری با بادز پرو دارد اما با قیمت کمتری در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

سری گلکسی واچ 4 نیز از دیگر محصولات مورد انتظار در این مراسم است که در دو مدل معمولی و کلاسیک به بازار می‌آید.

رویداد آنپکد 2021 سامسونگ روز چهارشنبه، ساعت ۱۸:۳۰ به وقت تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر