تماشا کنید؛ گارسون های رباتیک در رستوران هندی در حال پذیرایی از مشتریان

رسانه کلیک - یک رستوران واقع در جنوب هند با تم رباتیک خود پذیرای مشتریان است. در این رستوران ربات های گارسون بلافاصله بعد از دریافت سفارش از مشتریان، غذا را به میز آنان تحویل می دهند.

تماشا کنید؛ گارسون های رباتیک در رستوران هندی در حال پذیرایی از مشتریان

به گزارش کلیک ؛ به نقل از رویترز، این ربات ها با چهره های خندان به استقبال مشتریان رفته و حتی ظرف های غذا را بعد از سرو جمع آوری می کنند.

کارتیک کانان ، صاحب این رستوران در این خصوص گفت: ما تم های مختلفی را برای طراحی این رستوران در نظر گرفتیم، اما در نهایت به نوعی طراحی نیاز داشتیم که بتواند در هند توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کند. درست در همین لحظه بود که ایده ربات های گارسون به ذهنمان خطور کرد.

وی ادامه داد: من چنین طرحی را در کشورهای دیگر دیده بودم و در آن لحظه فقط از خودم پرسیدم چرا نباید این ایده را وارد هند کنم؟

داخل این رستوران، مشتریان با استفاده از تبلت های روی میز غذا سفارش می دهند و پس از آماده شدن غذا، ربات به سرعت آن را با سینی به میز مربوطه انتقال می دهد.

همانطور که در ویدیوی زیر مشاهده می‌کنید، یکی از مشتریان درباره نحوه سرویس دهی این رستوران می گوید: اصلا انتظار نداشتیم غذا با چنین سرعتی تحویل مشتری شود. صمیمیت و سرعت این سیستم تحویل غذا باعث شده مردم خیلی سریع با این ربات ها خو بگیرند.

جالب است بدانید جدا از پرسنل رباتیک دوست داشتنی این رستوران، گرفتن عکس و سلفی هم به عنوان یکی از اقلام جالب منوی رستوران در نظر گرفته شده است.

این اولین باری نیست که سیستم تحویل رباتیک غذا در جایی پیاده سازی می شود. پیش‌تر، استارت آپی در سان فرانسیسکو سرویسی راه اندازی کرد که طی آن مردم با استفاده از اپ مخصوصی کباب و فلافل سفارش می دادند و غذای خود را از طریق سیستم تحویل رباتیک دریافت می کردند.

ارسال نظر