توقف اجرای مصوبه سازمان تنظیم در مورد رایتل

رسانه کلیک - شعبه ۲۹ دیوان عدالت اداری دستور موقت توقف اجرای مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات وزارت ارتباطات را به نفع اپراتور رایتل صادر کرد.

توقف اجرای مصوبه سازمان تنظیم در مورد رایتل

آذری جهرمی دو هفته پیش در حاشیه جلسه دولت مطرح کرده بود که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی پذیرفته است «انتصاب مدیرعامل جدید رایتل غیرقانونی است» که این گفته وزیر ارتباطات تا امروز با سکوت شریعتمداری روبه‌رو شده بود.

در ادامه این خبر بنا به خبری که امروز منتشر شده است؛ بر اساس مصوبه اخیر این وزارتخانه، حق جابجایی و انتصاب مدیر عامل و اعضای هیات مدیره اپراتورهای مخابراتی از آنها سلب و به اخذ مجوز از آن وزارتخانه منوط شده بود.

در قرار دیوان عدالت اداری آمده است: «نظر به این که مطابق مواد ۳۴ و ۳۵ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری صدور دستور موقت مبنی بر توقف اجرای آرا تصمیمات و اقدامات و یا الزامات به انجام وظیفه منوط به احراز ورود خسارت که در آینده جبران آن غیرممکن و متغیر است، می‌باشد و چون دلایل و مستندات ارائه شده از جمله اساسنامه شرکت و وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات در موقعیت فعلی به لحاظ توقف در امور مربوط به فعالیت شرکت شاکی و کاربران تا روشن شدن موضوع و به جهت این که دلایل ارائه شده دلالت بر ورود خسارت به نحوی که جبران آن غیر ممکن یا متغیر باشد، وجود دارد و فوریت امر نیز احراز می‌گردد، لذا دستور موقت مبنی بر توقف عملیات اجرایی رای مورد شکایت و درخواست شاکی قرار ورود دستور موقت صادر و اعلام می‌گردد. دفتر مقرر می‌دارد پس از ابلاغ تبادل لوایح، پرونده تکمیلا به نظر برسد.»

ارسال نظر