فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی از سال آینده وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد

شرکت شیائومی با انتشار ویدیو نحوه عملکرد سرعت شارژ ۲۰۰ وات طرفداران حوزه فناوری را هیجان‌زده کرده است. حال به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد در سال ۲۰۲۲ تولید انبوه این تکنولوژی را آغاز کند. 

فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی از سال آینده وارد مرحله تولید انبوه خواهد شد

طبق گزارش منتشر شده از رسانه چینی MyDrivers گفته می‌شود فناوری شارژ سریع ۲۰۰ وات احتمالا در دستگاه‌های سال آینده شرکت شیائومی قابل استفاده باشد. دلیل این امر انتشار گزارش شروع فرایند تولید انبوه HyperCharge در ژوئن ۲۰۲۲ است. لازم به ذکر است اخبار منتشر شده توسط چندین بلاگر محبوب چینی تایید شده است.

این تکنولوژی ابتدا روی یک نسخه شخصی‌سازی شده Mi 11 Pro توسط شیائومی مورد آزمایش قرار گرفت. طبق ویدیو منتشر شده این فناوری با نام تجاری HyperCharge قرار است در آینده روی گوشی‌های هوشمند زیادی مورد استفاده شرکت‌ها قرار گیرد.

با توجه به ویدیو منتشر شده از عملکرد این فناوری، گوشی مورد آزمایش توانسته است همراه یک باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری بصورت سیمی از صفر تا صد تنها در مدت ۸ دقیقه بطور کامل شارژ شود. این یعنی یک انقلاب بزرگ در زمینه سرعت شارژ گوشی‌های هوشمند!

پس از مدتی اخباری مبنی بر مشکل این تکنولوژی منتشر شد که طبق آن اعلام شد استفاده از فناوری معرفی شده می‌تواند عمر باتری گوشی‌ها را تا ۲۰ درصد کاهش دهد. اما شیائومی قصد دارد تا زمان تولید انبوه این فناوری، مشکلات مطرح شده را برطرف کرده و از آن در بالاترین مدل خانواده Mi 12 یعنی گوشی Mi 12 Ultra استفاده کند.

زمان انتشار ویدیو عملکرد HyperCharge همه کاربران بر این باور بودند تکنولوژی به نمایش گذاشته شده تنها یک تبلیغ برای جلب توجه مشتریان به این کمپانی باشد. اما با توجه به گزارشات منتشر شده به نظر می‌رسد شیائومی قصد دارد گوشی‌های آینده خود را به این تکنولوژی مجهز کند. حضور فناوری مورد اشاره بین گوشی‌های بازار که مدت زمان شارژ کامل آنها بین ۳۰ دقیقه تا چند ساعت است می‌تواند دنیای شارژ گوشی‌های هوشمند را متحول کند.

ارسال نظر