شرکت کانادایی «بیت فارمز» قصد دارد سریع‌تر از قبل بیت کوین تولید کند!

شرکت استخراج بیت فارمز (Bitfarms) اعلام کرده که به دلیل کاهش سختی شبکه که اخیرا در پی مهاجرت استخراج‌گران چینی اتفاق افتاده است، بیت کوین بیشتری را با هزینه کمتر تولید می‌کند.

شرکت کانادایی «بیت فارمز» قصد دارد سریع‌تر از قبل بیت کوین تولید کند!

افزایش تولید بیت کوین شرکت استخراج بیت فارمز

شرکت استخراج بیت کوین کانادایی بیت فارمز که سهام آن در بازار بورس مبادله می‌شود، امسال در میان سرکوب‌های دولت چین و مهاجرت استخراجگران بهره‌وری خود را دوبرابر کرده است.پروژه استخراج بیت کوین بیت فارمز در شهر مگوگ

این شرکت استخراج برق‌آبی کانادایی ادعا می‌کند که در حال حاضر 1.5 درصد از کل شبکه بیت کوین را با استفاده بیش از 99 درصد انرژی تجدیدپذیر تأمین می‌کند.

در به‌روزرسانی تولید 14 جولای، این شرکت فاش کرد که در شش ماه اول سال جاری، 1357 بیت کوین استخراج کرده است و افزود که این بیشترین تعداد بیت کوین استخراج شده در آمریکای شمالی است.

بیت فارمز پیش‌بینی کرده است که در ماه جولای بیش از 400 بیت کوین تولید خواهد کرد که دوبرابر 199 بیت کوین استخراج شده در ژانویه خواهد بود.

این شرکت که در سال 2017 تأسیس شد، همچنین اظهار داشت که بیش از 95 درصد از تولیدات آن در سال جاری، معادل 1445 بیت کوین، در 12 جولای سپرده‌گذاری شده است.

در اوایل این ماه، بیت کوین به دلیل سرکوب استخراج در چین و در نتیجه تعطیلی پروژه‌ها، بزرگ‌ترین افت سختی شبکه در تاریخ خود را تجربه کرد. BitInfoCharts از اواخر ماه مه 42.5 درصد کاهش سختی شبکه را گزارش کرده است که بیش از نیمی از آن در این ماه رخ‌داده است.

بیشتر بخوانید: قیمت بیت کوین تحت تاثیر قرار گرفت؛ کاهش ۲۸ درصدی سختی شبکه بیت کوین

کاهش سختی شبکه منجر به این شده است که بیت فارمز مقادیر بیشتری بیت کوین با هزینه کمتر تولید کند، اما افزایش بهره‌وری مانع از افت سهام شرکت در اواخر ژوئن نشد.

بنیان‌گذار و مدیرعامل بیت فارمز، امیلیانو گرودزکی (Emiliano Grodzki)، اظهار داشت که تحریم استخراج بیت کوین در پکن خبر خوبی برای این شرکت بوده است؛ زیرا در نتیجه آن توانسته سهم بازار خود را تقریبا دوبرابر کند.

وی اضافه کرد: «گزارش‌ها حاکی از آن است که رفع ممنوعیت استخراج ارزهای دیجیتال در چین و مهاجرت دستگاه‌های استخراج به دنبال میزبانی جدید، ممکن است مدت‌زمان طولانی به طول انجامد. بیت فارمز از موقعیت مالی خوبی برخوردار است تا از این فرصت اقتصادی بهبودیافته استفاده کند.»

بیت فارمز در حال حاضر با نصب 1500 دستگاه استخراج MicroBT در مرکز داده خود در شهر مگوگ که 120 پتاهش را به هش ریت کلی اضافه خواهد کرد، این فرایند را آغاز کرده است.

ارسال نظر