تولید سری گلکسی نوت سامسونگ در سال 2021 متوقف نمی‌شود

رسانه کلیک - یک مقام رسمی شرکت سامسونگ اعلام کرده است که تولید سری گلکسی نوت سامسونگ در سال 2021 متوقف نخواهد شد. اما همچنان اخبار متناقضی در درباره این موضوع وجود دارد.

تولید سری گلکسی نوت سامسونگ در سال 2021 متوقف نمی‌شود

طی چند ماه گذشته، شایعات و گزارشات مختلفی در مورد پایان دادن سامسونگ به سری گوشی‌های هوشمند گلکسی نوت خود منتشر شده بود. اما یک مقام رسمی بر خلاف همه این‌ها، گفت این شرکت قصد ندارد به این زودی این سری را حذف کند.

طبق گزارش SamMobile که براساس مقاله Yonhap News است، یک مقام رسمی سامسونگ فاش کرد که این شرکت در حال آماده سازی سری بعدی گلکسی نوت برای رونمایی در سال آینده است. به عبارت دیگر، می توان انتظار داشت گلکسی نوت 21 به همراه سری گلکسی S21 ترکیب شود. برای افرادی که در جریان نیستند باید گفت که شایعات در مورد توقف تولید سری گلکسی نوت پس از آنکه TM Roh، رئیس تجارت شرکت سامسونگ، از ورود گلکسی S21 با پشتیبانی از S Pen خبر داد، تقویت شد.

اما یک منبع داخلی این شرکت بیان کرد که پیام آقای Roh به این معنی نیست که سری گلکسی نوت متوقف خواهد شد. در حال حاضر، گزارشات متناقضی در مورد آینده سری گلکسی نوت وجود دارد، چرا که بعضی گزارش ‌ها نشان می دهند این شرکت ممکن است مجموعه را کاملاً متوقف کند یا قبل از ادغام این سری با پرچمدار سری گلکسی S، نسل آخر را رونمایی و عرضه کند.

متأسفانه، ما هنوز نمی توانیم هیچ یک از این گزارش‌ها را تأیید کنیم و باید منتظر اعلامیه رسمی شرکت باشیم تا از این موضوع مطمئن شویم. علاوه بر این، سامسونگ احتمالاً تصمیم بگیرد كه در آینده ای نزدیك به سری گلکسی نوت خود به نفع دستگاه‌های سری جدید گلکسی Z خاتمه دهد، اما این باز هم حدس و گمان است و باید برای اطلاعات دقیق تر منتظر بمانیم.

ارسال نظر