مدیرعامل توییتر اتریوم را پس زد!

رسانه کلیک - جریان‌ها و اتفاقات پیرامون ارزهای دیجیتال این روزها حسابی داغ شده است. ظاهرا در جدیدترین اخبار به‌دست‌آمده، مدیرعامل توییتر اتریوم را نپذیرفته است.

مدیرعامل توییتر اتریوم را پس زد!

مدیرعامل توییتر به اتریوم علاقه‌ای ندارد

جک دورسی (Jack Dorsey)، مدیرعامل توییتر همچنان اتریوم را به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مناسب رد کرده است. این در حالی است که فعالان این میلیاردر را به جستجوی آلت کوین‌های دیگر تشویق می‌کنند. دورسی یک طرف‌دار دو آتیشه بیت کوین است و عقیده دارد بیت کوین مهم‌ترین اتفاق در دوره زندگی او است.جک دورسی مدیرعامل توییتر

همه اینها علی‌رغم این است که شرکت وی، توییتر، 140 توکن غیر قابل معاوضه (NFT) را در بستر اتریوم منتشر کرده است. یکی از کاربران توییتر گفته بود که پس از اینکه توییتر در اتریوم توکن منتشر کرد، دورسی در اتریوم سرمایه‌گذاری خواهد کرد. دورسی نیز در توییتی به این کاربر پاسخ داد: «نه».

اتریوم دومین ارز دیجیتال از نظر محبوبیت و ارزش بازار است و بااین‌حال، مدیرعامل توییتر هنوز اعتقاد دارد که اتریوم ارزش سرمایه‌گذاری ندارد. دورسی حتی تا جایی این ارز دیجیتال را پس زد که یک میم کوین را به‌جای اتریوم انتخاب کرد!

دورسی از همستر کوین حمایت می‌کند

همستر کوین (HamsterCoin) یکی دیگر از بسیار میم کوین‌هایی است که در حال حاضر بازار را فراگرفته است. مدیرعامل توییتر در پاسخ به توییتی مبنی‌بر اینکه دوج کوین بزرگ‌ترین تهدید برای اتریوم است، پاسخ داد که همستر کوین تهدید بزرگ‌تری است.

پس از این توییت، قیمت همستر کوین در عرض چند ساعت 250 درصد رشد کرد. این باتوجه‌به روند توییت افراد با نفوذ برای حمایت از میم کوین‌ها و مشاهده افزایش قیمت‌ها، تعجب‌آور نیست. برجسته‌ترین مورد این امر مربوط به ایلان ماسک و توییت‌های وی درباره دوج کوین است.

همستر کوین که یک میم کوین ساخته شده بر روی بایننس اسمارت چین است، مورداستفاده منحصربه‌فردی ندارد و هیچ فناوری پیش‌گامانه‌ای در پشت این ارز دیجیتال وجود ندارد. همستر کوین تنها نوید آزادی مالی را به کاربران خود می‌دهد. این ارز دیجیتال از هیچ نوع قرارداد هوشمندی پشتیبانی نمی‌کند و به‌علاوه، هیچ امنیتی برای تمرکززدایی مانند اتریوم در آن وجود ندارد.

با وجود نکات منفی بارز این سکه، سرمایه‌گذاران برای جمع‌آوری آن هجوم آوردند که موجب افزایش قیمت در مدت زمانی کوتاه شد.

آیا میم کوین‌ها از اتریوم بهترند؟

پاسخ این سؤال یک خیرِ ساده است. میم کوین‌ها معمولا به‌جز بر رشد و ریزش مورد استفاده دیگری ندارند. سرمایه‌گذاران به هدف به‌دست‌آوردن سود سریع به این سکه‌ها می‌روند و این کار همیشه هم به نفع آن‌ها تمام نمی‌شود.

مقایسه میم کوین‌ها با اتریوم معمولا فقط به بدنام شدن آن‌ها کمک می‌کند. هرچه یک نام بزرگ را در کنار یک سکه کوچک استفاده کنید، توجه افراد به آن سکه کوچک بیشتر می‌شود؛ بنابراین، مقایسه یک میم کوین مانند همستر با یک سکه مانند اتریوم یک حرکت بازاریابی است.

در دوره‌های تمایل به رشد، مانند زمانی که چهره‌های برجسته‌ای از آن‌ها حمایت می‌کند، قیمت این میم کوین‌ها معمولا در مدت‌زمان کوتاهی رشد می‌کند. اما پس از آن یک سقوط شدید رخ می‌دهد که باعث می‌شود سرمایه‌گذارانی که به‌موقع دارایی‌شان را نفروختند با سکه‌های بی‌ارزش خود باقی بمانند. اما اتریوم ارز دیجیتالی با موارد استفاده بی‌شمار است و با هر ارتقا، مقیاس‌پذیری بیشتری به آن اضافه می‌شود.

آیا شما با مدیرعامل توییتر در مورد اتریوم موافق هستید؟ نظرات خود را حتما با ما به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر