خبر انفجار گوشی نورد ۲ سیاه‌نمایی بود!

با انتشار خبر انفجار گوشی نورد ۲ توسط یکی از مشتریان هندی وان‌پلاس، بسیاری از کاربران برای خرید محصولات جدید این شرکت دچار تردید شده‌اند. حال به نظر می‌رسد برخی با سواستفاده از موقعیت پیش آمده و برای جلب توجه دست به انتشار اخبار دروغین زده‌اند. 

خبر انفجار گوشی نورد ۲ سیاه‌نمایی بود!

اوایل این ماه بود که یکی از مشتریان هندی کمپانی وان‌پلاس با انتشار خبر انفجار گوشی نورد ۲ باعث ایجاد نگرانی میان کاربران این شرکت شد. بعد از آن اتفاق وان‌پلاس سریعا وارد عمل شد تا به دلیل این انفجار پی ببرد.

با انجام تحقیقات این شرکت چینی اعلام کرد که انفجار توسط یک عامل خارجی پیش آمده و مشکلی در ساخت محصول وجود ندارد.

حال با گذشت چند روز کاربری دیگر با نام شوبهام سریواستاوا با انتشار یک پست در توییتر ادعا می‌کند به تازگی یک گوشی نورد ۲ برای پدرش خریداری کرده و ناگهان این محصول بدون دلیل منفجر شده است. البته به گفته او پدرش از این گجت فاصله داشته و صدمه جسمی ندیده است.

حال وان‌پلاس رسما اعلام کرده است گزارش دوم یک سیاه‌نمایی برای تخریب ما بوده است.

بیانیه رسمی این شرکت درباره گزارش انفجار دوم بدین شرح است: "اوایل امروز ما متوجه شدیم یکی از کاربران اخباری درباره انفجار گوشی نورد ۲ منتشر کرده است. از آنجایی که رسیدگی به این گزاراشات برای ما در اولویت قرار دارد ما به سرعت وارد عمل شدیم تا ابتدا از صحت مسئله مطمئن شویم. طی مکالمه‌ای که با آقای شوبهام داشتیم متوجه شدیم این فرد اخباری کذب را به منظور سیاه‌نمایی در توییتر منتشر کرده و فرد شاکی اصلا از گوشی‌های شرکت ما استفاده نمی‌کند."

وان‌پلاس افزود: "تمام محصولات ما به منظور حفظ سلامت کاربران پیش از عرضه به بازار تحت آزمایشات مختلفی قرار می‌گیرند تا کاربران بتوانند در امنیت کامل از امکانات محصولات ما بدون هیچ نگرانی استفاده کنند."

البته این مشکلات در گذشته برای تمام غول‌های فناوری همچون سامسونگ، اپل و... پیش آمده است بنابراین نمی‌توان وان‌پلاس را تنها متهم پرونده انفجار گوشی‌های هوشمند معرفی کرد.

ارسال نظر