شانس برنده شدن جایزه 500 هزار تومانی همراه اول را از دست ندهید

رسانه کلیک - اپراتور همراه اول به رسم هر ساله خود برای دهه فجر امسال نیز برنامه‌های خاصی تدارک دیده و با جوایزی نفیس به استقبال آن رفته است.

شانس برنده شدن جایزه 500 هزار تومانی همراه اول را از دست ندهید

در جدیدترین برنامه همراه اول به مناسبت ایام دهه فجر، جایزه 500 هزار تومانی خودنمایی می‌کند. همراه اول در صفحه اینستاگرام خود با انتشار ویدیویی خبر ویژه جایزه 500 هزار تومانی در ده روز دهه فجر را منتشر کرده است. نحوه رسیدن به این جایزه راحت، سریع و کاملا بدون دردسر است!

برای اینکه در لیست نهایی قرعه کشی همراه اول جای بگیرید؛ کافیست گزینه فالوی صفحه اینستاگرام همراه اول را لمس کنید. با این کار، شما در قرعه کشی روزانه همراه اول قرار می‌گیرید. از آنجایی که قرار است این قرعه کشی 10 روز پیاپی تکرار شود؛ شما ده کوپن برای قرار گرفتن در لیست قرعه کشی دارید و احتمالا یکی از برندگان خوش شانس این قرعه کشی خود شما خواهید بود.

از طرفی همراه اول در پستی که این خبر را منتشر کرده؛ نوید یک جایزه دیگر را به همراهان خود داده است. بدین شکل که علاوه بر قرار گرفتن در لیست جایزه 500 هزار تومانی روزانه همراه اول؛ اگر در زیر پست خبر قرعه کشی، دوستان خود را تگ کنید احتمال برنده شدن دوباره ای دارید که در راس هدایای آن نیز 5 جایزه 500 هزار تومانی خودنمایی می‌کند.

برنامه ویژه همراه اول برای ایام دهه فجر ادامه دارد و در طی همین ایام شاهد قرعه کشی به مراتب جذاب تری از سوی اپراتور همراه اول خواهیم بود. به عنوان رسانه کلیک ضمن نوید دادن این خبر ویژه؛ شما را در جریان جوایز ویژه‌تری که همراه اول در پی تدراک آن است، قرار می‌دهیم و جزییات این طرح جدید را به زودی زود منتشر خواهیم کرد.

حجم ویدیو: 1.05M | مدت زمان ویدیو: 00:00:14 | دانلود ویدیو
ارسال نظر