نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال جمع‌آوری اتریوم هستند!

اگرچه قیمت اتریوم در روزهای اخیر روند نزولی داشته است، گزارش‌ها نشان می‌دهد نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال جمع‌آوری و انباشت اتریوم هستند.

نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال جمع‌آوری اتریوم هستند!

جمع‌آوری اتریوم توسط نهنگ‌های ارز دیجیتال

شرکت تجزیه‌وتحلیل سانتیمنت (Santiment) می‌گوید که 10 آدرس بزرگ اتریوم که در اواسط ماه مه 18.46 درصد کل عرضه اتریوم را داشتند، در روز 13 جولای 20.58 درصد عرضه را در اختیار دارند.

طبق گفته سانتیمنت، برای آن 10 آدرس برتر، این بالاترین درصد مالکیت اتریوم از ماه مه سال 2017 است. این شرکت خاطرنشان کرد که انباشت و جمع‌آوری اتریوم توسط این سرمایه‌داران عمده نشانه خوبی برای بهبود احتمالی قیمت اتریوم است.

«این نمودار نشان‌دهنده ادامه تجمع بزرگ‌ترین سهام‌داران است، درحالی‌که قیمت‌ها بیش از 50 درصد از سطح اوج خود کاهش‌یافته‌اند. این تا حدی اطمینان می‌بخشد که قیمت‌ها می‌توانند بهبود یابند و بهبود نیز خواهند یافت.»

بیشتر بخوانید: نهنگ های اتریوم دارایی خود را از بازارهای ارزهای دیجیتال خارج می‌کنند!

موجودی استخراجگران رو به افزایش است

سانتیمنت همچنین اشاره کرد که موجود کیف پول استخراجگران از ماه گذشته به طور مداوم در حال افزایش است که نشانه می‌دهد افرادی که شبکه را تأمین می‌کنند تمایل به فروش ندارند. در تحلیل‌ها آمده است که اگر اتریوم بتواند سطح قیمت 1،800 دلار را حفظ کند، این فرصت را خواهد داشت که خط روند مقاومت 2،200 دلار را نیز آزمایش کند.

در این گزارش آمده است: «روند قیمت اتریوم همچنان در یک سوگیری نزولی باقی‌مانده است، و اکنون از یک پشتیبانی بسیار مهم آویزان است. حامیان باید به‌زودی وارد عمل شوند، در غیر این صورت فروشندگان روند نزولی خود را ادامه می‌دهند.»

سانتیمنت همچنین ادامه داد و اشاره کرد که «در معیارهای بلاک چین برخی از نشانه‌های مثبت مشاهده شده است، اما هنوز خیلی زود است که بگوییم آیا به کف قیمت رسیده‌ایم یا خیر.»

در مورد قیمت اتریوم، در لحظه نگارش این مطلب، اتریوم در یک روند نزولی قرار دارد و قیمت آن 1،857 دلار است.

ارسال نظر