جمع بندی تمام اخبار و شایعات در مورد گوشی می میکس ۴ شیائومی

غول فناوری چینی قصد دارد بزودی از جدیدترین پرچمدار مورد انتظار خود با نام می میکس ۴ رونمایی کند. حال ما قصد داریم تمام شایعات و اطلاعات منتشر شده درباره آن را جمع‌بندی کنیم. 

جمع بندی تمام اخبار و شایعات در مورد گوشی می میکس ۴ شیائومی

کمپانی شیائومی امروز از قدرتمندترین پرچمدار خود همراه فناوری جدید دوربین زیر صفحه نمایش رونمایی خواهد کرد.

تا به امروز چندین پوستر تبلیغاتی به همراه اطلاعات مختلف در دسترس کاربران فضای مجازی قرار گرفت اما هنوز صحت هیچکدام از آنها بجز بکارگیری فناوری دوربین زیر صفحه نمایش (UDC) توسط شیائومی تایید نشده است.

طراحی و صفحه نمایش

بعد از انتشار چندین شایعه بالاخره پوستر می میکس ۴ در یک فروشگاه فیزیکی چینی رویت شد. طبق تصویر پوستر منتشر شده به نظر می‌رسد گوشی پیشرو شیائومی کاملا بدون حاشیه بوده و به لطف فناوری UDC دیگر خبری از حفره دوربین روی آن نخواهد بود.

طبق شایعات اعلام شده است می میکس ۴ از یک صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچ با رزولوشن +FHD همراه نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و پشتیبانی از عمق رنگ ۱۰ بیت استفاده می‌کند. بعلاوه لایه محافظ این گوشی گوریلا گلس ویکتوس خواهد بود.

مجموعه دوربین

به نگاه به تصویر پنل پشتی دستگاه می میکس ۴ از یک ماژول دوربین غول‌پیکر بهره می‌برد. طبق شایعات اعلام شده بود که قرار است این بخش از دستگاه به سه لنز ۴۸+۴۸+۵۰ مگاپیکسلی مجهز شود.

اما جدیدترین اخبار منتشر شده حاکی از آن است که می میکس ۴ از سه لنز ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد.

سخت‌افزار و نرم‌افزار

با توجه به انتشار گزارشی در وب‌سایت گیکبنچ درباره می میکس ۴ گفته می‌شود این محصول از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس با سرعت کلاک تنظیم شده روی ۳ گیگاهرتز همراه ۱۲ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR5 و ۲۵۶ گیگابایت حافظه رام از نوع UFS 3.1 استفاده می‌کند.

تامین انرژی این گجت شگفت‌انگیز توسط یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۲۰ وات سیمی و ۵۰ وات بی‌سیم انجام می‌شود.

از لحاظ نرم‌افزاری اعلام شده است پرچمدار جدید شیائومی به رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ استفاده می‌کند.

قیمت و رنگ‌بندی

متاسفانه اخبار موثقی درباره قیمت می میکس ۴ منتشر نشده است اما گفته می‌شود این محصول با قیمت پایه‌ای ۱۱۰۰ دلار در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

با توجه به پوستر منتشر شده به نظر می‌رسد گجت مورد اشاره در رنگ‌های سبز مایل به طوسی، مشکی و سفید به بازار عرضه شود.

ارسال نظر