اتریوم ممکن است تا پایان سال 8 تریلیون دلار حجم تراکنش داشته باشد

اتریوم در سال 2021 توجه زیادی را به خود جلب کرده است؛ به‌خصوص برای ارتقای بسیار مهمی که در انتظار شبکه آن است.

اتریوم ممکن است تا پایان سال 8 تریلیون دلار حجم تراکنش داشته باشد

2.5 تریلیون دلار تراکنش در سه ماه دوم 2021

داده‌های گزارش شده توسط شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال مساری (Messari)، نشان می‌دهد که شبکه اتریوم در سه ماه دوم سال 2021 میزان بسیار چشمگیر 2.5 تریلیون تراکنش را تسویه کرده است.

رایان واتکین (Ryan Watkin)، تحلیلگر ارشد مساری، می‌گوید این رقم نشان می‌دهند که این بلاک چین در مسیر دستیابی به حجم تراکنش‌های 8 تریلیون دلاری تا پایان سال است.

این شرکت در گزارش خود نوشت: «در سه ماه دوم سال 2021، اتریوم 2.5 تریلیون دلار تراکنش تسویه کرده است. این میزان نسبت به سه ماه قبل 65 درصد و نسبت به سال گذشته 1490 درصد رشد کرده است که اتریوم را در مسیر رسیدن به 8 تریلیون دلار تراکنش است.»

مساری افزود که راه‌حل‌های مقیاس‌گذاری لایه دوم در اتریوم، بخش‌های دیفای (DeFi) را تا حد بسیار زیادی مقیاس‌پذیر خواهد کرد.

در سایر اخبار، به‌تازگی مشخص شده است که اگرچه قیمت اتریوم دیجیتال در حال کاهش است، نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال جمع‌آوری و انباشت اتریوم هستند.

بیشتر بخوانید: نهنگ‌های ارز دیجیتال در حال جمع‌آوری اتریوم هستند!

در دیگر گزارشات آمده است که ارزش بازار استیبل کوین‌ها در سه ماه دوم امسال به 107 میلیارد دلار رسید که نسبت به سه ماه قبلی رشد 70 درصدی و نسبت به سال گذشته رشد 803 درصدی داشته است.

در هنگام نوشتن این مطلب اتریوم به قیمت 1،960 دلار مبادله می‌شود که نشانگر رشد 4.18 درصدی در 24 ساعت گذشته است.

ارسال نظر