حساب توئیتر ترامپ برای همیشه مسدود شده است

رسانه کلیک - مدیر مالی شرکت توئیتر وضعیت حساب توئیتر ترامپ را در یک مصاحبه اینترنتی اعلام کرده و تائید کرده است که مسدودیت اکانت او همیشگی است.

حساب توئیتر ترامپ برای همیشه مسدود شده است

رئیس امور مالی شرکت توئیتر اعلام کرده است که دونالد ترامپ به هیچ عنوان دیگر نمی‌تواند از حساب کاربری خود استفاده کند و حساب توئیتر ترامپ برای همیشه مسدود شده است.

روز گذشته مدیر مالی شرکت توئیتر در مصاحبه ای با برنامه CNBC اعلام کرد که آقای ترامپ حتی در آینده و در صورت بازگشت به دفتر ریاست جمهوری نیز نمی‌تواند از اکانت خود استفاده کند. این مسدودیت پس از نقشه او برای ایجاد تظاهرات در کاخ سفید رخ داد. این قضیه به دادگاه استیضاح ترامپ که در حال انجام است، مرتبط است. سوال اصلی در این دادگاه این است که آیا دموکرات ها می توانند ترامپ را از کاندیداتوری مجدد در انتخابات ریاست جمهوری در سال ۲۰۲۴ منع کنند یا خیر. به همین منظور مدیر مالی توئیتر اعلام کرد که اکانت آقای ترامپ برای همیشه معلق خواهد ماند.

مدیر مالی توئیتر در پاسخ به سوال خبرنگار که از او پرسید تکلیف حساب ترامپ چی میشود گفت: "نحوه عملکرد سیاست های ما این است. هنگامی که حسابی از سیستم ما حذف شود، از سیستم حذف شده است. فرقی نمیکند مفسر باشید، مدیر مالی باشید یا یک مقام دولتی سابق یا فعلی. به یاد داشته باشید که سیاست های ما به گونه ای که مطمئن شویم کسی مردم را به خشونت دعوت نمیکند طراحی شده است و اگر کسی این کار را انجام دهد، ما باید آنها را از سیستم خدمات رسانی خود حذف کنیم و سیاست های ما اجازه نمی دهد که آن افراد دوباره برگردند."

توئیتر تنها بستری بود که ترامپ از آن بیشترین استفاده را داشت و همینطور انتظار نمیرفت که اقدامات سیستم امنیتی آنها به قدری باشد که بخواهد حساب رئیس جمهور امریکا را مسدود کند.

حساب ترامپ همچنین در فیسبوک و اینستاگرام نیز مسدود شده است. دیگر پلتفرم ها نیز همین مسیر را دنبال کردند. اما توئیتر یکی از ابزار های اصلی ترامپ برای انتشار اطلاعات دروغین خود به مردم بود.

ارسال نظر