حساب توییتر دونالد ترامپ موقتا به حالت تعلیق درآمد

رسانه کلیک - با توجه به تنش های اخیر در ایالات متحده، توییتر حساب دونالد ترامپ را به حالت تعلیق درآورد. هر گونه تخلف در آینده منجر به اعمال محدودیت های دائمی خواهد شد.

حساب توییتر دونالد ترامپ موقتا به حالت تعلیق درآمد

دونالد ترامپ چندی پیش طی یک توییت، حمایت خود را از تجمع خشونت آمیز مردم نشان داد. هنوز چند ساعت نگذشته بود که توییتر تصمیم گرفت حساب کاربری او را به مدت دوازده ساعت به حالت تعلیق درآورد؛ البته تنها در صورتی که ترامپ سه توییت آخر را از صفحه خود حذف کند. مقامات شرکت پست های آخر وی را خلاف سیاست یکپارچگی مدنی خوانده اند. این شرکت همچنین اعلام کرده که در صورت هر گونه سرپیچی و تخلف در آینده، حساب @realDonaldTrump برای همیشه به حالت تعلیق در خواهد آمد.

شایان ذکر است که مسئله به تعلیق درآوردن حساب های کاربری امری است که توییتر همواره از آن دوری کرده و آن را مغایر سیاست منافع عمومی دانسته است. با این حال رخدادهای اخیر باعث شده تا شرکت حساب توییتر دونالد ترامپ را بسیار سریع و بدون هیچ تعللی به حالت غیر فعال درآورد.

توییتر ضمن اشاره بر اهمیت سیاست منافع عمومی اظهار داشت که جلوگیری از آسیب ها و خطرات احتمالی همچنان در اولویت قرار دارد. مقامات شرکت افزودند که همچنان به بررسی شرایط در دنیای واقعی ادامه داده و اقدامات متناسب با آن را انجام خواهند داد.

توییتر پیش از مسدود کردن حساب ترامپ برچسب های جدیدی از جمله خطر خشونت را به سه پست آخر وی اضافه کرد؛ از جمله ویدیویی که ترامپ در آن به وضوح از مسئولان آشوب های اخیر قدردانی کرده بود. شبکه های اجتماعی دیگر از جمله یوتیوب و فیس بوک نیز این ویدیو را به کلی از پلتفرم خود حذف کرده اند. حساب ترامپ در فیس بوک نیز به مدت بیست و چهار ساعت به حالت تعلیق درآمده است.

ارسال نظر