شایعه: حسگر اثر انگشت آیفون ۱۴ زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد

رسانه کلیک - شرکت اپل هنوز خانواده آیفون ۱۳ را معرفی نکرده است. با این حال شایعات حاکی از آن است که اپل قصد دارد حسگر اثر انگشت آیفون ۱۴ را به زیر نمایشگر منتقل کند. 

شایعه: حسگر اثر انگشت آیفون ۱۴ زیر صفحه نمایش قرار می‌گیرد

با اینکه هنوز سری آیفون ۱۳ هنوز معرفی نشده است، اما شایعات همیشه گریبان‌گیر کمپانی‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند بوده است. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده گفته می‌شود حسگر اثر انگشت آیفون ۱۴ قرار است در زیر صفحه نمایش آن قرار گیرد.

این خبر توسط یکی از افشاکنندگان قابل اطمینان چینی، آقای مینگ‌چی‌کو منتشر شده که سابقه درخشانی در زمینه افشا اطلاعات محصولات معرفی نشده شرکت اپل دارد. به گفته آقای مینگ، سری سیزدهم آیفون‌های اپل از طراحی مشابه نسل پیشین خود بهره خواهد برد.

بر همین اساس مدل مینی از یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچ، مدل عادی و پرو از یک صفحه نمایش ۶.۱ اینچ و بالاترین مدل یعنی پرو مکس از یک صفحه نمایش ۶.۷ اینچ بهره خواهد برد.

قسمت ناچ دستگاه در آیفون‌های جدید کوچک‌تر بوده و تمامی مدل‌های پیشرو در زمینه عکاسی نسبت به نسل قبلی خود با تغییرات چشمگیری همراه می‌شوند. هم‌چنین مدل‌های پرو در این خانواده از یک صفحه نمایش اولد با نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و باتری‌هایی بزرگ‌تر بهره خواهند برد. این تمام شایعاتی است که پیرامون آیفون‌های ۲۰۲۱ منتشر شده است.

طبق گفته‌های آقای مینگ، غول فناوری آمریکایی برای آیفون‌های سال ۲۰۲۲ برنامه‌های بزرگی دارد. وی اعلام کرده است کوچک‌ترین و ارزان‌ترین عضو سری آیفون ۱۴ با یک نمایشگر ۶.۷ اینچ عرضه خواهد شد که برچسب قیمتی آن حدود ۹۰۰ دلار خواهد بود.

یکی دیگر از امکاناتی که قرار است به مدل‌های سال ۲۰۲۲ بازگردد، تاچ آی‌دی است. اما این‌بار در زیر صفحه نمایش! این خبر می‌تواند برای بسیاری از طرفداران شرکت اپل هیجان‌انگیز باشد. فناوری تاچ آی‌دی یکی از پرطرفدارترین قابلیت‌هایی است که از زمان جایگزینی آن با فیس آی‌دی، کاربران بسیاری خواستار بازگشت این ویژگی کاربردی بوده‌اند.

آقای مینگ در نهایت اعلام کرده است مدل پرو آیفون‌های سال ۲۰۲۲ از یک دوربین عریض ۴۸ مگاپیکسلی استفاده خواهد کرد. بر همین اساس کیفیت تصاویر ثبت شده در محصولات مورد اشاره با پیشرفت چشمگیری نسبت به نسل قبلی خود همراه خواهد شد.

ارسال نظر