حل مشکل عدم ارسال کد احراز هویت در ثبت نام وام فرزندآوری

مشکل عدم ارسال کد احراز هویت در ثبت نام وام فرزندآوری حل شد.

حل مشکل عدم ارسال کد احراز هویت در ثبت نام وام فرزندآوری

همانطور که در اخبار مطلع شدید، با تصویب مجلس سرانجام لایحه دولت برای اجرای طرح جوانی جمعیت عملیاتی شد. در این طرح تشویقی به افرادی که از ابتدای سال 1400 صاحب فرزند شده اند، وام 4 درصد اعطا می شود. مبلغ این وام برای فرزند اول، 20 میلیون تومان، فرزند دوم، 40 میلیون تومان، فرزند سوم 60 میلیون تومان، فرزند چهارم 80 میلیون تومان و فرزند پنجم به بعد 100 میلیون تومان خواهد بود.

مراحل ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه فرزندآوری

افراد باید ابتدا به آدرس ve.cbi.ir مراجعه و اطلاعات لازم از جمله کد ملی پدر و فرزند، شهر محل سکونت و اطلاعات سال تولد کودک را وارد کنند. پس از اتمام ثبت‌نام کد رهگیری ۱۰ رقمی ارسال می‌شود. مراجعه به سایت پس از تعیین شعبه، جهت اطلاع از شعبه عامل اعطای وام فرزند. مرحله بعدی ثبت‌نام است. پس از آن متقاضیان دریافت وام حداکثر ۱۲ روز کاری فرصت دارند تا با مدارک خود به شعبه تعیین‌شده مراجعه کنند. در صورت عدم مراجعه به شعبه در مدت زمان تعیین شده، اطلاعات ثبت‌نامی حذف می‌شود. متقاضیان وام فرزندآوری پس از پذیرش توسط شعب بانک‌ها، حداکثر ظرف مدت ۴۵ روز کاری فرصت دارند تا مدارک مورد نیاز را تکمیل کنند.

حل مشکل عدم ارسال کد احراز هویت در ثبت نام وام فرزندآوری

با باز شدن سامانه مذکور و هجوم متقاضیان برای ثبت نام و در اولویت قرار گرفتن برای اخذ وام در برخی موارد صفحه مورد نظر برای ثبت نام با مشکل لود شدن مواجه می شد و نمایش یک خطای ناشناخته باعث عدم موفقیت متقاضی در ثبت درخواست خود می شد. اما برخی کاربران نیز مدعی بودند که علی رغم پر کردن همه فیلدهای لازم، اما پیامک احراز هویت برای آنها ارسال نشده و ثبت نام آنها نیمه کاره باقی مانده بود.

با ورود مسئولین به مشکل به وجود آمده نه تنها با افزایش پهنای باند مشکل باز نشدن صفحه ثبت نام رفع شد بلکه مشکل عدم ارسال پیامک احراز هویت برای پدر فرزند نیز حل شد و از همه مهمتر اینکه بانک های خصوصی نیز به جمع بانک های دولتی برای اعطای وام به متقاضیان اضافه شدند و کاربرانی که امروز به سامانه مراجعه کردند احتمالاً لیست اسامی بانک های خصوصی که این تسهیلات را به متقاضیان اعطا می کردند را هم دیده اند.

ارسال نظر