خروج سرمایه اتریوم از بازار رکورد زد!

رسانه کلیک - محصولات و صندوق‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال برای دومین هفته متوالی شاهد خروج حجم زیادی سرمایه از بازار بودند. درحالی‌که سرمایه‌گذاران نهادی یک‌قدم به عقب برمی‌گردند، خروج سرمایه اتریوم از بازار رکورد زد.

خروج سرمایه اتریوم از بازار رکورد زد!

با استناد از داده‌های ارائه شده توسط شرکت مدیریت دارایی‌های دیجیتال کوین شرز (CoinShares)، کل خروج سرمایه از بازار در هفته‌ای که پایانش روز 11 ژوئن بود 21 میلیون دلار محاسبه شده است. از اواسط ماه مه میزان کل خروجی سرمایه به 267 میلیون دلار رسیده است که برابر با 0.6 درصد از کل دارایی‌های تحت مدیریت است.

اتریوم نیز در هفته گذشته بیشترین مقدار خروج سرمایه از بازار خود را به ثبت رساند. این مقدار 12.7 میلیون دلار محاسبه شده است. توکن اتر یکی از بهترین عملکردها را در سال گذشته دارا بوده است.

بااین‌حال، کوین شرز اعلام کرد که جریان ورودی اتر در هفته گذشته متفاوت بوده است و این حاکی از وجود عقاید مختلف در میان سرمایه‌گذاران است.

در 24 ساعت گذشته اتریوم شاهد افزایش 1 درصدی قیمت بود و به قیمت 2536 دلار مبادله شد. پس از رسیدن به بالاترین حد قیمت 4380.64 دلاری خود در 12 ماه مه، اتریوم ریزش 40 درصدی را تجربه کرده است.

به گزارش کوین شرز، در هفته گذشته خروج سرمایه از بازار بیت کوین کاهش بسیار چشمگیری داشت. در هفته پیش از آن 141 میلیون دلار بیت سرمایه از بازار بیت کوین خارج شد و رکورد زد، اما این هفته بیت کوین تنها 10 میلیون خروج سرمایه داشت. فعالیت مبادلاتی بیت کوین نیز نسبت به دوهفته پیش در این هفته 43 درصد افزایش داشت.

در روز دوشنبه (24 خرداد 1400)، پس از توییت ایلان ماسک که بیان کرد در صورت استفاده معقول بیت کوین از انرژی پاک، مجددا تراکنش‌های آن را ادامه خواهد داد، بیت کوین بلاخره به 40،000 دلار رسید و حتی برای زمان کوتاهی به قیمت 42،000 دلار مبادله شد. در زمان نوشتن این مطلب قیمت بیت کوین در بازار 39،500 است.

بیشتر بخوانید: افزایش قیمت بیت کوین پس از انتشار خبر استفاده مجدد تسلا از این ارز دیجیتال

ارسال نظر