یک نهنگ بیت کوین 6 هزار سکه از بایننس به کیف پول خود منتقل کرد

روز گذشته از حساب صرافی بایننس یک نهنگ بیت کوین، 6 هزار سکه به ارزش 292 میلیون دلار به یک کیف پول Xapo منتقل شد.

یک نهنگ بیت کوین 6 هزار سکه از بایننس به کیف پول خود منتقل کرد

خروج 6 هزار بیت کوین از بایننس توسط یک نهنگ

ارزشمندترین ارز دیجیتال جهان، بیت کوین در حال حاضر از در یک روند صعودی فوق‌العاده قرار دارد. قیمت این ارز دیجیتال در 4 هفته گذشته بیش از 50 درصد افزایش‌یافته است. به دلیل آخرین جهش قیمت، فعالیت نهنگ‌های بیت کوین نیز در ماه آگوست 2021 افزایش چشمگیری داشته است.

Whale Alert، یک شرکت پیشرو در زمینه ردیابی بلاک چین، انتقال تقریبا 292 میلیون دلار بیت کوین از صرافی دیجیتال بایننس به کیف پول Xapo را در 25 آگوست 2021 گزارش کرد. طبق داده‌های اخیر ارسال شده توسط Whale Alert، آدرس کیف پول این میلیونر بیت کوین، در ساعت 16:06 دیروز به‌وقت لندن، 6 هزار بیت کوین را از بایننس خارج کرده است.

روند قیمت بیت کوین

الکساندرا کلارک، معامله‌گر در GlobalBlock در مورد حرکت اخیر قیمت بیت کوین و فعالیت شبکه آن گفت: «درحالی‌که بلاتکلیفی در کوتاه‌مدت برای بیت کوین همچنان باقی است، آینده بلندمدت آن روشن است. متخصصان و دانشگاهیان اعلام کرده‌اند که بیت کوین و به‌طورکلی دارایی‌ها دیجیتال، طی پنج تا ده سال آینده جایگزین ارزهای فیات خواهند شد. بسیاری از مؤسسات در حال تلاش تا استفاده از فناوری ارزهای دیجیتال و بلاک چین را به‌منظور حفظ مزیت رقابتی آغاز کنند.»

در روزهای آغازین هفته اخیر، بیت کوین برای اولین‌بار در 13 هفته از سطح قیمت 50،000 دلار عبور کرد . علی‌رغم 5 درصد اصلاح اخیر، بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان همچنان حدود 47،000 دلار مبادله می‌شود و ارزش بازار آن 900 میلیارد دلار است. آخرین جهش قیمت بیت کوین عمدتا به دلیل افزایش تقاضای نهادی و خرده آن است.

مایکرو استراتژی (MicroStrategy)، بزرگ‌ترین سرمایه‌گذار نهادی بیت کوین، اخیرا دارایی بیت کوین مجموعه خود را با خرید 3،907 سکه گسترش داد. این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 108،000 بیت کوین با ارزش کل بیش از 5 میلیارد دلار است.

بیشتر بخوانید: شرکت‌های سهامی عام و خصوصی اکنون 1.6 میلیون بیت کوین دارند!

ارسال نظر