تاسیس ایستگاه های شارژ سریع خودرو های برقی در ایالات متحده

شاید وقتی هیچ محلی را برای شارژ کردن باتری اتومبیل نداشته باشیدداشتن یک خودروی الکتریکی چندان مفید نباشد، اما نیسان و بی ام دبلیو یک راه حل مفید برای این مشکل پیدا کرده اند.

تاسیس ایستگاه های شارژ سریع خودرو های برقی در ایالات متحده

به گزارش کلیک، کمپانی های بی ام دبلیو و نیسان در حال گسترش و ایجاد شبکه ی ایستگاه های شارژ خودروهای جدید الکتریکی (EV) در سراسر ایالات متحده هستند، به طور کلی تا الان حدود 120 ایستگاه شارژ در 19 ایالت آمریکا ساخته و آماده به کار می باشد.
گسترش و ایجاد ایستگاه های شارژ خودروهای الکتریکی با همکاری موسسه Greenlots صورت گرفته که این موسسه در امر ایستگاه های شارژ ماشین های الکتریکی از موسسه های بنام و مشهور است. بی ام دبلیو و نیسان به منظور گسترش استفاده از خودروهای الکتریکی و همچنین تشویق عموم به خرید و استفاده از این نوع خودروها، دو مدل BMW i3 و Nissan Leaf با پتانسیل الکتریکی بالا و قابلیت نگهداری شارژ به مدت طولانی را در ایالات متحده در اختیار مشتریان و کاربران این نوع خودروها قرار داد.

bmw-nissan-greenlots-ev-fast-charging-1
هر کدام از ایستگاه های جدید شارژ الکتریکی قادر به ارائه 50 کیلو وات جریان DC می باشد. دستگاه های شارژر الکتریکی با هردو کانکتور و پورت CCS و CHAdeMO قادر به شارژ خودروها می باشد. این دستگاه ها خودروهای بی ام دبلیو و نیسان را در عرض 20 الی 30 دقیقه به 80 درصد از 100 درصد شارژ می رساند و قادر به شارژ کردن سایر خودروهای الکتریکی از دیگر کمپانی هایی هستند که از پورت الکتریکی FastCharge برخوردار باشند.

bmw-nissan-greenlots-ev-fast-charging-3
ایستگاه های جدید شارژ الکترونیکی در کالیفرنیا، فلوریدا، کنتکت، ایلینوی، ایندیانا، مریلند، مینه سوتا، میسوری، نیومکزیکو، نوادا، نیویورک، کارولینای شمالی و جنوبی، اوهایو، پنسیلوانیا، تنسی، ویرجینیا و ویسکانسین اجرا و راه اندازی شده اند. افرادی که از خودروهای الکتریکی بی ام دبلیو و نیسان استفاده می کنند، برای پیدا کردن ایستگاه های شارژ در نقاط مختلف می توان از نرم افزار i Remote برای خودروهای بی ام دبلیو و از نرم افزار EZ-Charge برای خودروهای نیسان استفاده کرد.

منبع: BMW

ارسال نظر