دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق گوشی و کامپیوتر

رسانه کلیک - بسیاری از مواقع، کاربران ویدیوهای جذابی در شبکه‌های اجتماعی مثل توییتر مشاهده می‌کنند و تمایل به دانلود آن‌ها از طریق گوشی و یا کامپیوتر خود دارند. دانلود کردن این ویدیوها بسیار ساده و آسان است. در این مطلب قصد داریم تا روش دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق گوشی و کامپیوتر را آموزش دهیم.

دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق گوشی و کامپیوتر

دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق کامپیوتر

برای دانلود ویدیوهای توییتر می‌توانید از دو وب‌سایت کمک بگیرید. این وب‌سایت‌ها عبارت‌اند از SaveTweetVid و TwitterVideoDownloader . روش کار برای دانلود ویدیوهای توییتر در هر دو وب‌سایت یکسان است. ابتدا باید لینک ویدیو به اشتراک گذاشته شده در توییتر را کپی کنید و سپس در این وب‌سایت‌ها در جعبه متنی مربوطه قرار دهید. سپس روی گزینه Download کلیک کنید. به این ترتیب شما می‌توانید ویدیو را دانلود کنید.

البته توجه داشته باشید که اگر از وب‌سایت SaveTweetVid برای دانلود ویدیوهای خود استفاده می‌کنید باید نوع کیفیت ویدیو را از بین 3 گزینه موجود انتخاب کنید. هرچه کیفیت ویدیو بالاتر باشد حجم ویدیو نیز بیشتر خواهد شد. از طرفی می‌توانید برای دانلود ویدیویی که آدرس آن را در این وب‌سایت قرار داده‌اید، QR کد مربوط به آن را با گوشی خود اسکن کنید تا ویدیو به صورت خودکار روی گوشی شما نیز دانلود شود.

البته وب‌سایت TwitterVideoDownloader نیز آپشن‌های مختلفی را در اختیار کاربران برای انتخاب کیفیت ویدیویی که تمایل به دانلود آن دارند قرار می‌دهد. روی دکمه Download که در کنار گزینه‌های مربوط به کیفیت ویدیو است کلیک کنید و روی دکمه Save کلیک کنید.

دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق گوشی‌های اندروید

اپلیکیشن Download Twitter Video برای دانلود ویدیوهای توییتر از طریق گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌شود. این اپلیکیشن از تبلیغات درون برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند؛ اما اگر از نسخه پولی آن استفاده کنید، از شر ویدیوهای مزاحم نجات خواهید یافت. برای استفاده از اپلیکیشن ابتدا آن را از طریق اینجا دانلود کرده و روی گوشی خود نصب کنید. بعد از نصب این اپلیکیشن، آن را باز کنید و تنظیمات مورد نظر خود را روی آن انجام دهید. مثلا می‌توانید وضوح تصویر ویدیویی را که می‌خواهید دانلود کنید انتخاب کنید.

بعد از انجام تنظیمات در این اپلیکیشن، اپلیکیشن توییتر را باز کنید. چند گزینه در کنار ویدیوهای توییتر نمایش داده می‌شود، مثل گزینه Save، Share و گزینه‌هایی مثل Copy Link to Tweet و share Tweet Via. اگر بخواهید ویدیوی مورد نظر را دانلود کنید ابتدا لینک ویدیو را کپی کنید، اپلیکیشن توییتر را باز بگذارید و سراغ اپلیکیشن Download Twitter Videos بروید و لینک کپی شده را در آن قرار دهید. بعد از انجام این کار اپلیکیشن شروع به دانلود کردن ویدیوی مورد نظر شما خواهد کرد.

برای مشاهده ویدیوی دانلود شده اپلیکیشن مربوط به پخش ویدیوها را باز کنید و سپس ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید.

دانلود ویدیوهای شبکه اجتماعی توییتر از طریق گوشی‌های آیفون

برای دانلود ویدیوهای توییتر در گوشی‌های آیفون می‌توانید از اپلیکیشن Apple's Shortcut استفاده کنید. این اپلیکیشن را می‌توانید از اینجا دانلود کنید. بعد از دانلود و نصب اپلیکیشن، وارد بخش تنظیمات گوشی شده و روی گزینه Shortcuts کلیک کنید. سپس گزینه Allow Untrusted Shortcuts را فعال کنید. این کار در واقع برای نصب میانبرهای ایجاد شده توسط کاربر حتما باید انجام شود.

برای کار با این اپلیکیشن ابتدا روی گوشی خود این لینک را باز کنید و روی گزینه Getshortcut کلیک کنید. با این کار اپلیکیشن Shortcut app باز می‌شود. صفحه را تا جایی که گزینه Add Untrusted Shortcut را مشاهده کنید به سمت بالا بکشید.

در نهایت با انجام این کارها شما می‌توانید ویدیوی مورد نظر خود در توییتر را با انجام چند کار کوچک دیگر دانلود کنید. ابتدا اپلیکیشن توییتر را باز کنید و ویدیوی مورد نظر خود را انتخاب کنید. روی دکمه Share کلیک کنید؛ سپس دنبال گزینه Twitter Video Downloader V2.6 بگردید و روی آن کلیک کنید.

میانبر مربوط به ویدیو ساخته می‌شود و بعد از چند ثانیه می‌توانید یک کپی از ویدیو را روی گوشی خود دانلود کنید.

ارسال نظر