بازدید دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات از غرفه رگولاتوری در تلکام بوداپست

رسانه کلیک - اولین ژائو، دبیر کل اتحادیه جهانی مخابرات و ارتباطات راه دور از غرفه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پاویون ملی ایران در نمایشگاه بین المللی تلکام بوداپست مجارستان بازدید کرد.

بازدید دبیرکل اتحادیه جهانی مخابرات از غرفه رگولاتوری در تلکام بوداپست

به گزارش خبرنگار کلیک به نقل از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در نمایشگاه تلکام امسال اتحادیه جهانی ارتباطات، شرکت‌های فعال در عرصه ICT جدیدترین تکنولوژی‌ها را در حوزه هوش مصنوعی (AI)، اینترنت اشیا (IOT)، بلاکچین (Block Chain)، داده های کلان (Big Data) و نسل پنجم شبکه تلفن همراه (۵G) ارائه می کنند.

این نمایشگاه که با حضور وزرای ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورهای عضو ITU، متخصصان و شرکت های فعال در حوزه ICT برگزار می شود، زمینه تعامل سیاستگذاران ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره مهمترین موضوعات روز این عرصه، شناسایی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف، نیازهای جدید کاربران و آشنایی با آخرین یافته‌های پژوهشی در حوزه ICT را فراهم می‌کند.

در نمایشگاه تلکام امسال که از ۱۸ تا ۲۱ شهریورماه در بوداپست مجارستان برگزار شد، رگولاتوری به همراه تعدادی از شرکت‌های دولتی و خصوصی در حوزه ICT در پاویون ملی ایران حضور داشت.

ارسال نظر