درآمد مدیاتک رشد چشم‌گیر 61 درصدی را تجربه کرد

رسانه کلیک - شرکت بزرگ تایوانی مدیاتک رشد چشم‌گیر درآمد را در ماه سپتامبر تجربه کرده است. به نظر می‌رسد که این موضوع به دلیل افزایش تقاضا برای تراشه‌های 5G این شرکت باشد.

درآمد مدیاتک رشد چشم‌گیر 61 درصدی را تجربه کرد

غول نیمه هادی تایوانی مدیاتک به لطف افزایش تقاضا برای تراشه‌های 5G رشد چشم‌گیری در درآمد خود را تجربه کرده است. گزارش اخیر این شرکت نشان می‌دهد که درامد مدیاتک در ماه سپتامبر نسبت به ماه قبل 15.7 درصد افزایش پیدا کرده است. این شرکت اعلام کرده است که درآمد ماه سپتامبر 2020 حدود 1.32 میلیارد دلار آمریکا بوده است که در مقایسه با سال 2019، حدود 61.7 درصد رشد داشته است. طبق گزارش دیجی‌تایمز درآمد سه ماهه سوم مدیاتک 97.17 میلیارد دلار NT بوده است.

درآمد این شرکت نسبت به فصل گذشته نیز 43.9 درصد افزایش داشته است. ناگفته نماند که دلیل این همه رشد در درآمد این شرکت، به دلیل افزایش تقاضا برای تراشه‌های 5G است. بر اساس نقل و انتقالات این شرکت، به نظر می‌رسد که تراشه‌های این شرکت علاوه بر اینکه مشتریان زیادی در چین دارد، به ایالات متحده آمریکا نیز راه پیدا کرده است.

این شرکت اخیرا از پرچمدار Dimensity 1000C 5G SoC خود در ایالات متحده رونمایی کرده است. این تراشه در دستگاه هایی مانند LG Velvet وجود دارد و اگر موفق شود توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند، دیگر هیچ چیزی نمی‌تواند جلوی رشد این غول تایوانی را بگیرد.

ارسال نظر