نسل جدید دوربین زیر نمایشگر اوپو به طور رسمی رونمایی شد

فناوری جدید دوربین زیر نمایشگر ساخت شرکت اوپو (OPPO) ضمن بهبود ویژگی‌های صفحه نمایش، تجربه کاربری تمام صفحه را برای کاربران فراهم آورده است.

نسل جدید دوربین زیر نمایشگر اوپو به طور رسمی رونمایی شد

نسل جدید دوربین زیر نمایشگر اوپو

شرکت اوپو چندی پیش نسل جدید دوربین‌های زیر نمایشگر خود را به دنیا معرفی کرد. طبق گفته شرکت، این دوربین ترکیبی از سخت‌افزار پیشرفته و الگوریتم‌های اختصاصی هوش مصنوعی است و تجربه تمام صفحه را برای کاربران فراهم می‌آورد.

ظاهرا فناوری اوپو یکپارچگی صفحه نمایش را کاملا حفظ می‌کند؛ حتی زمانی که دوربین در حال استفاده یا در حالت آماده به کار (استندبای) است. بدین ترتیب می‌توان بین ثبات صفحه نمایش و کیفیت تصویر دوربین تعادل برقرار کرد.

تجربه تمام صفحه با دوربین زیر نمایشگر اوپو

اوپو ضمن توسعه سیستم دوربین جدید، با مسائل فنی متعددی مواجه شده است. به عنوان مثال، کیفیت نمایشگر در محدوده بالای سنسور و همچنین کیفیت تصویر اندکی پایین است. شرکت با رفع این نوع مشکلات می‌تواند دوربین زیر نمایشگر بهبود یافته‌ای را ارائه دهد که ویژگی‌های بهتری نسبت به نسل قبل دارد.

همچنین بخوانید: احتمال وجود دوربین زیرنمایشگری در محصولات شیائومی

اوپو همچنین فناوری جدید خود را در یک دستگاه آزمایشی اولیه به نمایش گذاشته است و عملکرد آن را ارزیابی کرده است.

همان‌طور که پیش‌تر به آن اشاره کردیم، دوربین جدید چه به لحاظ ساختاری و چه به لحاظ نرم‌افزاری ویژگی‌های قابل‌توجهی دارد. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای اوپو حین ساخت دوربین جدید، ایجاد یک هندسه پیکسلی خلاقانه است.

هندسه پیکسلی جدید و خلاقانه اوپو

با استفاده از این هندسه، اندازه هر پیکسل بدون کاهش تعداد آن‌ها کاهش می‌یابد، به طوری که تراکم 400 (ppi) حتی در ناحیه دوربین نیز تضمین می‌شود.

اوپو با جایگزین کردن مواد شفاف با سیم‌کشی‌های متعارف در صفحه نمایش، موفق شده تا پهنای سیم‌کشی‌ها را تا 50 درصد کاهش داده و کیفیت صفحه را بهبود بخشد. بهبود رنگ، روشنایی و کنترل صفحه نمایش از دیگر ویژگی‌های فناوری جدید اوپو هستند.

شما درباره نسل جدید دوربین زیر نمایشگر اوپو چه فکر می‌کنید؟ آیا این فناوری می‌تواند با سایر فناوری‌های مشابه به رقابت بپردازد؟ نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر