دومین همایش اصول فریلنسینگ برگزار می شود

رسانه کلیک - برای دومین بار در تاریخ 28 و 29 شهریور ماه رویداد فریلند برگزار خواهد شد. این رویداد با حضور برخی از فعالان و کارآفرینان حوزه IT به منظور آگاهی بخشی بیشتر و کمک به توسعه فعالیت فریلنسرها شکل خواهد گرفت.

دومین همایش اصول فریلنسینگ برگزار می شود

این همایش در مرکز همایش‌های بین‌المللی بندر انزلی برگزار خواهد شد و شامل سخنرانی، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول فریلنسینگ و پنل گفتگو درباره مزایا و مشکلات رایج فریلنسرها می‌شود.

در این همایش از افراد باتجربه‌ای برای سخنرانی در همایش دعوت شده که می‌توانید در سایت رویداد با تمامی آن‌ها بیشتر آشنا شوید.

شایان ذکر است؛ فریلنسر به افرادی گفته می‌شود که بدون اینکه به یک سازمان یا کسب و کار و یا شرکت مشخصی متعهد شود، فعالیت حرفه‌ای و تخصصی خود را برای مجموعه‌های مختلف انجام می‌دهد و بسته به نیاز و پروژه‌های در دسترس و البته علاقه شخصی خود، کارفرمای خود را تغییر می دهد.

بزرگترین هدف فریلند این است که راه و روش درآمدزایی بصورت فریلنسینگ را به شما بیاموزد. برای کسب درآمد بصورت فریلنسینگ، شما نیاز به سرمایه ندارید. سرمایه شما زمانی است که برای کسب مهارت صرف می‌کنید. فریلند به شما کمک می‌کند تا یاد بگیرید چه مهارت‌هایی بیشترین تقاضا را دارند و چطور از آن‌ها می‌توانید درآمد کسب کنید.

ارسال نظر