دیجی‌کالا از چالش‌های مارکت‌پلیس می‌گوید

رسانه کلیک - کارگاه آموزشی «چالش‌های مارکت‌پلیس» روز شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ در نمایشگاه الکامپ و در غرفه دیجی‌کالا برگزار می‌شود. این کارگاه توسط کامران اصل روستا، مدیر ارشد FMCG دیجی‌کالا و در ساعت ۱۵:۳۰ ارائه خواهد شد.

دیجی‌کالا از چالش‌های مارکت‌پلیس می‌گوید

«مارکت‌پلیس»، اصطلاحا به فضایی گفته می‌شود که در آن چندین فروشنده برای فروش محصولات خود گرد هم آورده شده‌اند و خریداران می‌توانند با بررسی فاکتورهای مختلف، آنچه را که نیاز دارند از فروشنده دلخواه خود تهیه کنند.

در مارکت‌پلیس‌ها، فروشنده می‌تواند از مزیت حضور جمعیت زیاد مراجعه‌کننده استفاده کند و محصولات خود را در معرض دید تعداد افراد بیشتری قرار دهد و خریدار نیز به طیف وسیع‌تری از محصولات و فروشندگان دسترسی دارد و سبد خرید خود را با سهولت بیشتر و به اصطلاح با دست بازتری تکمیل می‌کند.

اما در کنار مزیت‌های زیادی که مارکت‌پلیس‌ها به وسیله ماهیت انعطاف‌پذیر خود ایجاد می‌کنند، چالش‌های مختلفی را ازجمله قیمت‌گذاری، نحوه نمایش محصولات، پشتیبانی مشتریان و ... را به دنبال دارند.

علاقمندان به این موضوع می‌توانند از زبان «کامران اصل روستا» که یکی از مدیران باتجربه فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالاست، تجربیات ارزشمندی را درباره مارکت‌پلیس و چالش‌های آن بشنوند.

دیجی‌کالا قصد دارد امسال در نمایشگاه الکامپ، مجموعه‌ای از ۱۷ کارگاه آموزشی را برگزار کند که کارگاه «چالش‌های مارکت‌پلیس» تنها یکی از آنهاست.

از دیگر موضوعات می‌توان به عناوین متنوع دیگری همچون «چرا استارتاپ‌ها شکست می‌خورند؟»، «تجربه لانچ محصول»، «فرهنگ کاری در استارتاپ»، «چگونه در صنعت تجارت الکترونیک رشد کنیم؟»، «چگونه کسب و کار فناوری‌محور را در ایران راه‌اندازی کنیم» و... اشاره کرد.

مدرسان این کارگاه‌ها، مدیران ارشد و کارشناسان باتجربه دیجی‌کالا و مجموعه‌های مرتبط به این گروه هستند.

این کارگاه‌ها به صورت رایگان برگزار می‌شوند و علاقمندان بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توانند برای شرکت در آنها به محل غرفه دیجی‌ کالا در ورودی سالن ٨ و ٩ مراجعه کنند.

مدیر غرفه دیجی‌کالا علاوه بر برگزاری این کارگاه‌ها، مجموعه‌های مختلف این گروه از جمله دیجی‌کالا‌ فرش (سوپرمارکت دیجی‌کالا)، مارکت‌پلیس دیجی‌کالا، دیجی‌استایل، فیدیبو، دیجی‌پی، دیجی‌کالانکست، ادرو و فاینال تارگت حضور خواهند داشت.

بیست‌وپنجمین دوره‌ نمایشگاه الکامپ امسال از پنجشنبه‌ هفته‌ جاری ۲۷ تیرماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر تهران آغاز می‌شود و تا روز یکشنبه ۳۰ تیرماه ۱۳۹۸ ادامه دارد.

ارسال نظر