در آستانه نوروز، رانش زمین جاده چالوس را مسدود کرد

رانش بی سابقه زمین در جاده چالوس، دیروز ۲۱ اسفندماه در آستانه سفرهای نوروزی باعث مسدود شدن این جاده شده و مشخص نیست چه زمانی بازگشایی می‌شود. 

در آستانه نوروز، رانش زمین جاده چالوس را مسدود کرد

پس از ریزش سنگ، جاده چالوس دچار رانش زمین شد

به گزارش کلیک به نقل از ایسنا، بر اساس اطلاعیه مرکز مدیریت راه‌های کشور، دیروز (شنبه ۲۱ اسفندماه) محور چالوس در محدوده سیاه‌بیشه به علت ریزش سنگ تا اطلاع بعدی مسدود شد، اما دوباره خبر رسید که در محدوده پل زنگوله، مسیر شمال به جنوب نیز محور چالوس با رانش بی‌سابقه‌ای مواجه شده است. به همین دلیل این محور تا اطلاع بعدی مسدود خواهد بود.

«فرهاد مهریاری» مدیر کل بحران و تجهیز ماشین آلات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، در پاسخ به سوالی درباره اینکه چرا این محور با مشکل مواجه شده و تا چه زمانی مسدود خواهد بود، گفت: «بر اساس اطلاعات به دست آمده از ساعت حدود شش روز شنبه ۲۱ اسفند رانش جاده‌ای کم کم شروع شده و با شکاف واقع در بالای پل زنگوله مسیر شمال به جنوب همراه بوده است.»

رانش زمین جاده چالوس

شکاف ۲۰ سانتیمتری محور شمال به جنوب جاده چالوس

مهریاری افزود: «این شکاف در ضلع غربی معبر به طول حدود ۱۰۰ متر و به صورت عمیق ایجاد شده و اختلاف سطح در محور به وجود آمده است و در حال حاضر به ارتفاع ۲۰ سانتیمتر بوده، به گونه‌ای که لاین شمال به جنوب کاملا مسدود شده است.»

این رانش زمین در سال‌های اخیر بی سابقه است و به مسدود شدن جاده چالوس در آستانه سفرهای نوروزی منجر شده و مشخص نیست چه زمانی بازگشایی خواهد شد.

بیشتر بدانید: ثبت اطلاعات خودرو در سامانه «ایران من» برای سفر نوروز الزامی نیست

ارسال نظر