رانندگان آمازون درآمد خود را با روش فریبکارانه افزایش می‌دهند

رسانه کلیک - برخی از رانندگان آمازون که وظیفه ارسال بسته‌ها به سفارش‌دهندگان را برعهده دارند با استفاده از روشی خلاقانه این شرکت را فریب و درآمد خود را افزایش دادند.

رانندگان آمازون درآمد خود را با روش فریبکارانه افزایش می‌دهند

گفته می‌شود که رانندگان این شرکت برای فریب این شرکت گوشی‌های خود را به شاخه‌ درخت‌های نزدیک به دفاتر آمازون آویزان می‌کنند تا سفارش‌های بیشتری را دیافت کنند.

سرویس فلکس آمازون این امکان را به رانندگان می‌دهد تا با استفاده از خودروهای خود بسته‌ها را به مقصد برسانند. سیستم توزیع کالای آمازون نیز براساس شناسایی رانندگان نزدیک به مکان‌ها دریافت بسته عمل می‌کند. این سرویس پیام‌های هشدار برای دریافت کالا‌ها را به گوشی‌هایی ارسال می‌کند که فاصله کمتری با این مراکز دارند.

رانندگان این شرکت نیز گوشی‌های خود را به درخت‌های اطراف این مراکز آویزان می‌کنند تا پیام‌های بیشتری را دریافت کنند. با شیوع ویروس کرونا و بیکار شدن تعداد زیادی از افراد شاغل و پیوستن آن‌ها به آمازون، رقابت برای دریافت این بسته‌‌ها بین رانندگان بیشتر شده است. به همین علت آن‌ها در اطراف دفاتر ارسال بسته‌ها حاضر می‌شوند تا با این کار شانس دریافت و توزیع بسته‌های پستی را افزایش دهند.

گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد تعداد زیادی از رانندگان این کمپانی از این روش در اطراف مراکز توزیع کالای آمازون در شهر شیکاگو استفاده کرده‌اند. آمازون نیز پس از افشای این خبر در رسانه‌ها اعلام کرده است که این موضوع را پیگیری خواهد کرد.

ارسال نظر