راهکار جدید هوآوی برای پیشرفت در حوزه تراشه

رسانه کلیک - هوآوی با انتشار یک فراخوان اعلام کرده دنبال به خدمت گرفتن متخصصان حوزه کامپیوتر و تراشه با حقوق ۵ برابری در مقایسه با نرخ متعارف پرداختی به کارشناسان این صنعت است.

راهکار جدید هوآوی برای پیشرفت در حوزه تراشه

از آنجایی که سیاست‌های دولت ایالات متحده آمریکا باعث شده تامین تراشه از TSMC با مشکل روبه‌رو شود، مسئولان هوآوی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای را روی تأمین‌کنندگان جایگزین در نظر گرفته‌اند. در همین راستا، پشتیبانی از تولیدکنندگان بومی نیمه‌هادی و امضای قراردادهای مختلف با تولیدکنندگان کلیدی قطعات سخت‌افزاری در نظر گرفته شده است. اما مسئولان هوآوی یک گام فراتر رفته و استخدام متخصصان این حوزه را در دستور کار قرار داده‌اند.

هوآوی

زیرمجموعه تولید تراشه هوآوی یعنی HiSilicon استخدام فارغ‌التحصیلان جدید حوزه IT و دیگر متخصصان را از سراسر جهان آغاز کرده است. این شرکت برنامه جهانی جدیدی را به منظور جذب نیروهای متخصص آغاز کرده و وعده داده حقوقی تا ۵ برابر نرخ متداول را برای پرداخت به چنین افرادی هزینه خواهد کرد. هوآوی در این زمینه، تصویری را برای درخواست نیروی کار منتشر کرده که حکایت از جذب نیروهای نخبه و جوان دارد.

بر اساس این تصویر، افراد فارغ‌التحصیل یا کسانی که مدرک تحصیلی مناسب داشته و از تاریخ ۱ ژانویه ۲۰۱۷ میلادی تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۱ میلادی فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند برای این مشاغل درخواست دهند. هدف از این مرحله، جذب نیرو توسط هوآوی، برطرف کردن موانع در حوزه‌های مختلف شامل معماری نرم‌افزار کامپیوتر، فناوری چیپ‌ست و نیمه‌هادی و سایر زمینه‌های لازم با وعده حقوق ۵ برابری است.

در این پوستر رسمی نوشته شده است:

«ما به دنبال استعدادها و ستاره‌های بالقوه هستیم. ستاره‌ای که قرار است در آینده بدرخشد. ما به دنبال استخدام افراد شجاعی هستیم که به اندازه کافی برای رویارویی با چالش‌ها در دنیای جدید آماده باشند و قصد دارند به سمت دانش‌های جدید حرکت کنند. علاوه بر این، به دنبال تعامل با محدودیت‌های قانون مور و موارد مشابه هستند. امیدواریم که همراهان ما به دنبال کشف مشکلاتی در سطح جهانی باشند که بالاخره با آن روبه‌رو می‌شوند. این افراد راهکارها و روش‌هایی را در حوزه معماری کامپیوتر یافته و به توسعه مرزهای تمدن و پیشرفت کمک خواهند کرد».

HiSilicon نام پشت پردازنده‌های Kirin شرکت هوآوی است که در گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های این شرکت استفاده می‌شوند. بخش تولید تراشه هوآوی به دنبال استفاده ایده‌های مبتکرانه در حوزه محاسبات همراه است. فرایند استخدام در حال حاضر در جریان بوده و تا یک سال دیگر ادامه خواهد داشت.

ارسال نظر