راه اندازی سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان برای خدمات پُستی

در راستای تحول دیجیتال پست، قرار است تا ماه آینده سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه اندازی شود.

راه اندازی سامانه هوشمند رضایتمندی مشتریان برای خدمات پُستی

رمضانعلی سبحانی‌فر مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به تاکید وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پیرامون هوشمندسازی شبکه پستی، گفت: «با هدف افزایش کیفیت خدمات پستی و در امتداد مسیر پیشبرد طرح تحول دیجیتال پست، سامانه هوشمند سنجش رضایت مشتریان راه‌اندازی می‌شود.»

رمضانعلی سبحانی‌فر

معاون وزیر ارتباطات ادامه داد: «با راه‌اندازی این سامانه، نظرات مشتریان درباره چگونگی نحوه قبول و توزیع مرسولات ثبت و بررسی و مشکلات موجود در سریع‌ترین زمان ممکن مرتفع می‌شود و بی‌تردید شاهد رضایت بیشتر مشتریان خواهیم بود.»

مدیرعامل شرکت ملی پست به تغییر و بازنگری در زیرساخت‌های پست اشاره کرد و افزود: «در ادامه هوشمندسازی مراکز تجزیه و مبادلات کشور، به‌زودی بزرگترین مرکز تجزیه و مبادلات کشور واقع در چهارراه لشگر مجهز به بزرگترین و به‌روزترین دستگاه سورتینگ خاورمیانه خواهد شد.»

سبحانی‌فر افزود: «با راه‌اندازی این سیستم در مرکز تجزیه و مبادلات پستی کشور شاهد افزایش چند برابری سرعت سیر مرسولات، کاهش ضریب خطای انسانی و در پی آن ارتقای رضایت مشتریان را خواهیم داشت.»

بیشتر بدانید: در صورت مفقود شدن مرسوله پستی چکار کنیم؟

منبع: ایسنا

ارسال نظر