رتبه اول رایتل در سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه

رشد ۸.۲ درصدی سهم بازار رایتل در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به پایان سال گذشته، رتبه نخست را در کسب سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه به این اپراتور داده است.

رتبه اول رایتل در سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه

به نقل از روابط عمومی رایتل ، شرکت خدمات ارتباطی رایتل رتبه یک را در میزان رشد سهم بازار در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ نسبت به سه ماهه پایانی سال ۱۳۹۹ از آن خود کرد که این رقم با اختلاف، بیشترین میزان رشد سهم بازار در میان اپراتورهای تلفن همراه محسوب می ‌شود.

رتبه اول رایتل در سهم بازار اپراتورهای تلفن همراه

این اپراتور تلفن همراه، در سه ماهه نخست سال ۱۴۰۰ رکوردهای تازه ‌ای را در شاخص ‌های اصلی عملکرد به ثبت رساند. رشد چشم‌گیر رایتل در بخش‌های مختلف، حاکی از تداوم روند رشد پایدار در ادامه مسیر دو سال گذشته است که به ‌دنبال استقبال مشترکین، روند توسعه شبکه‌، بهبود و پیشرفت کیفیت خدمات در کنار تعرفه ‌های مناسب و به ‌صرفه، آغاز شد و با عملکردی پر‌قدرت‌تر در ۱۴۰۰‌ به مسیر خود ادامه می‌دهد.

رشد ۸.۲ درصدی سهم بازار رایتل تا پایان خرداد ۱۴۰۰، از دستاوردهای مهم این اپراتور شناخته شده تلفن همراه کشور بوده که با وجود تداوم شرایط دشوار اقتصادی تحت تاثیر تحریم‌های ظالمانه و شیوع کووید ۱۹، به دست آمده است. این جهش رشد نشان می‌دهد سهم بازار رایتل از ۳.۴۳۶ درصد به ۳.۷۱۹ درصد رسیده و ۰.۲۸۳ درصد افزایش پیدا کرده‌است.

گفتنی است، نرخ رشد سهم بازار رایتل، در حالی مهم‌ شمرده می ‌شود که تعداد مشترکین فعال در کل بازار شرکت‌های خدمات ارتباطی تقریبا ثابت بوده است.

همچنین عملکرد رایتل در شاخص بسیار با اهمیت تعداد مشترکین فعال، حاکی از رشد ۸.۸ درصدی نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ است که نتیجه آن، اعتماد مشتریان به خدمات رایتل محسوب می ‌شود.

گزارش مذکور بر اساس اطلاعات آخرین فصلنامه‌ آماری سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) در شاخص سهم بازار، اعلام شد.

همچنین بخوانید: کدام اپراتورهای تلفن همراه بیشترین سهم بازار را دارند؟

منبع: ایلنا

ارسال نظر