رتبه دانلود فیسبوک مسنجر به پنج میلیارد بار در پلی استور رسید

رسانه کلیک - با افزایش محبوبیت اندروید در بین کاربران تلفن های هوشمند، بسیاری از اپلیکیشن‌ها توانسته‌اند که به تعداد دریافت‌ های چشمگیری دست پیدا کنند. حال به نظر می‌رسد که رتبه دانلود فیسبوک مسنجر به پنج میلیارد بار رسیده است. 

رتبه دانلود فیسبوک مسنجر به پنج میلیارد بار در پلی استور رسید

با توجه به افزایش محبوبیت سیستم عامل اندروید بین کاربران دوستدار تکنولوژی، بسیاری از برنامه نویسان و کمپانی‌های بزرگ توانسته‌اند اپلیکیشن های خود را به دست میلیون‌ها کاربر برسانند. حال، رتبه دانلود فیسبوک مسنجر به عنوان سومین برنامه غیر گوگلی پردانلود رقم بیش از پنج میلیارد بار است و این می‌تواند خبر خوبی برای کمپانی فیس بوک باشد.

با وجود نظرات و اخبار منفی بسیاری که علیه فیسبوک بارها مطرح شده، هیچکدام از آنها نتوانسته است اعتماد کاربران را به برنامه‌های این شرکت سلب کند. طی این سالها کمپانی مذکور تلاش های زیادی به جهت افزایش کیفیت پلتفرم خود انجام داده است. البته هنوز اپلیکیشن های تولیدی این شرکت بسیار جای کار دارند تا بتوانند به یک برنامه بی‌نقص تبدیل شوند؛ بخصوص در زمینه امنیت و حفظ حریم خصوصی که اخبار متعددی درباره آنها منتشر شده است. برای مثال برنامه مسنجر فیس بوک هنوز از فناوری رمزگذاری end-to-end بهره نمی‌برد و احتمال اضافه شدن این قابلیت امنیتی به اپلیکیشن در آینده نزدیک بسیار کم است.

فیسبوک طی سال‌های اخیر با مشکلات زیادی از جهت اتهامات امنیتی و فروش اطلاعات کاربران خود به دیگر کمپانی ها دست و پنجه نرم کرده است؛ اما میزان دانلود مسنجر فیسبوک نشان می‌دهد که با وجود اهمیت موضوعاتی چون اعمال قوانین قدرتمند حریم خصوصی برای کاربران (که در این مسنجر نسبت به رقبا کمتر شاهد هستیم)، برنامه هایی همچون تلگرام و سیگنال هنوز راه زیادی دارند تا بتوانند خود را به محبوبیت پیام‌رسان شرکت فیسبوک برسانند.

لازم به ذکر است که استفاده از اپلیکیشن فوق در کشور عزیزمان ایران با محدودیت‌هایی همراه است که همین مسئله باعث عدم محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی شده است.

ارسال نظر