فروش Mi Band 6 شیائومی رکورد زد

در ماه ژوئن سه برند اپل، سامسونگ و شیائومی در صدر جدول پرفروش‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند قرار گرفته بودند. اما سوال اینجاست آیا برند تازه نفس شیائومی توانسته است در بازار گجت‌های پوشیدنی نیز خوش بدرخشد؟ 

فروش Mi Band 6 شیائومی رکورد زد

با اعمال تحریم‌های بی‌اساس شرکت هواوی، آمریکا توانست حریف قدرتمند خود را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند از میدان رقابت خارج کند.

اما در نبود این کمپانی، برند دیگری نیز وجود دارد که می‌تواند برای بازار گجت‌های هوشمند آمریکایی تهدیدی جدی به حساب آید و این برند همانطور که احتمالا حدس زده‌اید، شیائومی است. این شرکت طی سال‌های اخیر توانسته با فروش محصولات خود به خصوص در هند موفقیت‌های بزرگی بدست آورد.

این غول فناوری چینی که به نوعی جانشین هواوی محسوب می‌شود، با تولید محصولاتی با کیفیت و در عین حال ارزان‌قیمت در بسیاری از بازارها توانسته است بیشترین فروش را نسبت به ۲ برند قدیمی اپل و سامسونگ تجربه کند.

اما رشد اصلی شیائومی مربوط به سهم فروش گجت‌های پوشیدنی این برند می‌شود که به لطف عرضه می بند ۶ این اتفاق برای غول چینی میسر شده است.

طبق آمار منتشر شده شیائومی توانسته است با رشد ۲۷۲.۶ درصدی خود در زمینه فروش ساعت‌های هوشمند به جایگاه پنجم در فهرست پرفروش‌ترین گجت‌های پوشیدنی دست پیدا کند.

سال گذشته فروش این محصولات توسط شیائومی رقم ۴۰۰ هزار را تجربه کرده و امسال این آمار به ۱.۵ میلیون رسیده است. با این حساب شیائومی سهم ۵.۷ درصدی از فروش محصولات پوشیدنی را از آن خود کرده است.

بطور کلی در سال جاری میلادی حدود ۲۵.۴ میلیون ساعت هوشمند به فروش رفته است و این میزان نسبت به رقم ۱۸.۴ میلیون در سال گذشته رشد ۳۷.۹ درصدی را نشان می‌دهد.

یکی از مهم‌ترین دلایل خرید این محصولات حضور قابلیت‌هایی همچون ردیاب سلامتی و امکان ورزش کردن با آنها است. برای مثال هر شرکت بنا به صلاحدید خود از یک منبع به منظور ارائه حرکات ورزشی استفاده می‌کند تا کاربران بتوانند ضمن حفظ سهولت در انجام کارها، سلامتی خود را نیز حفظ کنند.

ارسال نظر