قیمت «دوج کوین» و «شیبا اینو» روند صعودی در پیش گرفتند | بازگشت سگ‌های بامزه!

به نظر می‌رسید شیبا اینو و دوج کوین قدرت خود را در بازار از دست داده بودند، اما در آخر هفته گذشته، این دو میم کوین بامزه دوباره خودی نشان دادند.

قیمت «دوج کوین» و «شیبا اینو» روند صعودی در پیش گرفتند | بازگشت سگ‌های بامزه!

رشد قیمت دوج کوین و شیبا اینو

دوج کوین و شیبا اینو در چند هفته اخیر روزهای خوبی را سپری نکرده‌اند. هر دوی این ارزها شاهد افت‌های مداوم بوده‌اند که قیمت آن‌ها را در حدهای بسیار پایینی قرار داد. درحالی‌که هیاهو میم کوین‌ها در حال خوابیدن است، این اتفاق جای تعجب ندارد.

اما اخیرا این دو توکن سود چشمگیری در بازار داشته‌اند. از آخر هفته گذشته که کل بازار ارزهای دیجیتال شاهد ظهور یک روند صعودی جدید بود، دوج کوین و شیبا نیز افزایش قیمت قابل‌توجهی را تجربه کردند.

بازاری که گمان می‌رفت نزولی و کساد باشد، خودی نشان داد و صعود کرد. برخی ارزهای حتی در یک روز تا 15 درصد افزایش قیمت از خود نشان دادند و به نظر می‌رسد که میم کوین‌ها نیز از این روند صعودی عقب نمانده‌اند.

قیمت دوج کوین

نمودار 12 ساعته قیمت دوج کوین نمودار 12 ساعته قیمت دوج کوین

دوج کوین در طول هفته گذشته تلاش کرده بود سطح 0.20 دلاری را حفظ کند، اما درحالی‌که شتاب قیمت کاهش پیدا کرد، قیمت این توکن همچنان در بازار دست‌وپا می‌زد. هفته گذشته با یک حرکت نزولی مداوم به پایان رسید، اما آغاز هفته جدید موقعیت‌های جدید را برای این ارز دیجیتال به همراه داشت.

قیمت دوج کوین در ساعات اولیه صبح با حرکت چشمگیری روبرو شد. به‌این‌ترتیب قیمت دوج توانست از سطح 0.20 دلاری خارج شود و روز را با قیمتی بیش از 0.25 دلار پایان دهد. با وجود کاهش قیمت آخر هفته گذشته، به نظر می‌رسد روند صعودی اصلی همچنان ادامه دارد.

در 24 ساعت گذشته قیمت دوج کوین 1.07 درصد رشد داشته است. احساسات نگه‌داری دارایی همچنان در کل بازار عادی است و این احساس برای محبوب‌ترین میم کوین نیز متفاوت نیست.

قیمت شیبا اینو

نمودار 12 ساعته قیمت شیبا اینو نمودار 12 ساعته قیمت شیبا اینو

شیبا اینو نیز مانند دوج کوین شرایط مناسبی داشته است. قیمت ارز دیجیتال "قاتل دوج کوین" نیز در آخر هفته گذشته، مانند رقیبش با رشد همراه بود. قیمت این میم کوین در ابتدا از 0.000006 دلار به 0.00000885 دلار افزایش پیدا کرد اما پس از مدتی اصلاح شد و به 0.00000784 دلار رسید.

بیشتر افراد عقیده دارند که این دو ارز دیجیتال، طرح‌های پامپ و دامپی (Pump and Dump) باشند که بالاخره از بین خواهند رفت، اما این میم کوین همچنان در بازار نشان داده‌اند که برای ماندن آمده‌اند. هرچند شیبا اینو و دوج کوین به‌عنوان شوخی آغاز شدند، اما در پروژه‌هایی که آن‌ها را از قلمرو شوخی خارج می‌کند‌، دستاوردهای قابل‌توجهی مشاهده شده است.

با تکامل دارایی‌ها، احساسات پیرامون آن‌ها نیز تکامل یافته است. باگذشت زمان‌، سرمایه‌گذاران به‌مرور دیگر این توکن‌ها را به‌عنوان میم کوین مشاهده نمی‌کنند، بلکه به‌عنوان سکه‌هایی مشاهده می‌کنند که ممکن است موارد استفاده منحصربه‌فردی را در آینده ارائه دهند.

ارسال نظر