رشد قیمت دوج کوین پس از درج شدن در کوین بیس پرو

رسانه کلیک - کوین بیس (Coinbase) که مهم‌ترین صرافی ارزهای دیجیتال در آمریکا است، چندی پیش اعلام کرد که پشتیبانی از دوج کوین برای کاربران پلتفرم پرو آن اضافه شده است. رشد قیمت دوج کوین پس از انتشار این خبر نشان‌دهنده توجه دوستداران این میم کوین به کوین بیس پرو است.

رشد قیمت دوج کوین پس از درج شدن در کوین بیس پرو

کوین بیس پرو (Coinbase Pro) یک پلتفرم توسعه‌یافته توسط کوین بیس است که برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای و آن‌هایی که با دانش مبادلات روزانه پیشرفته آشنا هستند، طراحی شده است. برخلاف نسخه معمولی کوین بیس، رابط کاربری کوین بیس پرو بسیار پیشرفته‌تر بوده و تنوع گسترده‌تری را از جفت‌های مبادله‌ای در دسترس کاربران خود قرار می‌دهد.

با این فرض که همه چیز طبق برنامه پیش برود و حداقل نقدینگی مورد انتظار تحقق یابد، مبادلات دوج کوین پس از دو روز آغاز خواهد شد.

پلتفرم کوین بیس قبلا تصمیم خود را برای درج دوج کوین آشکار کرده بود؛ اما با اعلان امروز، این تصمیم را رسمی کرده و تاریخی را برای شروع مبادلات این میم کوین محبوب مشخص کرده است.

بیشتر بخوانید: اضافه شدن دوج کوین به کوین بیس / درآمد کوین بیس در سه ماه اول سال خبرساز شد

کوین بیس این خبر را در وبلاگ رسمی خود به اشتراک گذاشت و به کاربران اطمینان داد که این تیم به طور مداوم در حال بررسی امکان پشتیبانی از توکن‌های جدید است. کوین بیس پرو در توییتر رسمی خود نوشت:

از امروز تراکنش‌های واریز دوج کوین در مناطقی که مبادلات آن پشتیبانی می‌شود، ممکن خواهد بود. مبادله‌گران اکنون نمی‌توانند سفارش بگذارند و هیچ سفارشی تکمیل نخواهد شد. درصورتی‌که حداقل شرایط نقدینگی موردنیاز تحقق یابد، مبادلات در ساعت 9 صبح روز پنجشنبه 3 ژوئن آغاز خواهند شد.

هنگامی که شرایط مورد نیاز تحقق یابد و مبادلات آغاز شود، کاربران می‌توانند دوج کوین را با بیت کوین و تتر مبادله کنند. کوین بیس همچنین جفت‌های مبادله‌ای دوج کوین را در برابر دلار، یورو و پوند فعال سازی کرده است.

رشد قیمت دوج کوین در سال 2021 فوق‌العاده بوده است و در این سال قیمت آن از 0.004 دلار به اوج 0.74 دلاری رسید. این میزان رشد بازگشت سرمایه 16،000 درصدی را برای کسی که در اولین روز سال 2021 دوج کوین خریده و در اوج، آن را فروخته است، نشان می‌دهد.

در حال حاضر دوج کوین در رده‌بندی ارزهای دیجیتال در رتبه ششم قرار دارد. ارزش بازار دوج کوین تنها طی 6 ماه، از 600 میلیون دلار به 47.5 میلیارد دلار رسیده است. این میزان رشد قیمت دوج کوین نشان دهنده عملکرد بهتر این میم کوین نسبت به ارزهایی مانند ریپل، سولانا، بیت کوین کش و استلار است!

اما علی‌رغم این رشد بی نظیر، دوج کوین همچنان مستعد واکنش افراطی به میم‌ها و اخبار است؛ برای مثال پس از اعلام شدن خبر درج شدن آن در کوین بیس، قیمت دوج کوین تنها در یک ساعت 6.51 درصد افزایش داشت و در حدود 0.346 قرار گرفت. پس از آن قیمت دوج کوین به 0.35 دلار کاهش یافت و مجددا با رشدی 11.4 درصدی در 24 ساعت گذشته به 0.37 دلار رسید.

ارسال نظر