رشد 17.5 درصدی ریپل همه را غافلگیر کرد!

ارز دیجیتال ریپل (XRP) که در رتبه ششم از نظر ارزش بازار قرار دارد، روز گذشته همه را با رشد فوق‌العاده خود شگفت‌زده کرد.

رشد 17.5 درصدی ریپل همه را غافلگیر کرد!

رشد 17.5 درصدی ریپل در یک روز

درحالی‌که بازار کلی ارزهای دیجیتال تقریبا باثبات بود و حتی بیت کوین نیز روند نزولی را تجربه می‌کرد، ریپل یکی از رمزارزهایی بود که همه را با رشد خود غافلگیر کرد.

ریپل در روز 14 آگوست (23 مرداد) توانست 17.55 درصد افزایش قیمت ثبت کند و شمع 24 ساعته خود را در 1.28114 ببندد. این سطح، بالاترین قیمت این ارز دیجیتال از 20 ماه مه، یعنی حدود سه ماه گذشته بوده است.

ریپل در ماه گذشته 71.21 درصد افزایش قیمت داشته است که برخی تحلیلگران را نگران کرده است. این فعالان عقیده دارند که افزایش بسیار چشمگیر قیمت این دارایی همراه با رسیدن شاخص قدرت نسبی (RSI) به سطوح اشباع خرید، ممکن است یک فروش همگانی و افت قیمت را به همراه داشته باشد.

نمودار روزانه قیمت ریپل نمودار روزانه قیمت ریپل

در حال حاضر، ارزش بازار ریپل با 58.8 میلیارد دلار در جایگاه ششم در میان ارزهای دیجیتال دیگر قرار دارد. با وجود شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه خالق ریپل، این ارز دیجیتال سال‌ها پس از بیت کوین و اتریوم در جایگاه سوم بود.

این شکایت ادعا می‌کند که شرکت ریپل ارز دیجیتال XRP را به‌عنوان یک اوراق بهادار ثبت نشده فروخته است، اما شرکت ریپل این اتهام را رد می‌کند و معتقد است که رفتار این کمیسیون با XRP در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال اصلی مانند بیت کوین و اتریوم جانب‌دارانه است.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال ریپل (XRP) | با ارز دیجیتال بانک‌ها آشنا شوید

ارسال نظر