رندر جدید پیکسل 6 پرو گوگل منتشر شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین سه گانه

رسانه کلیک – رندرهای جدید پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو گوگل، جزئیات بیشتری را درباره این دو محصول برملا می‌کنند. نسخه پرو به نمایشگر 6.67 اینچی خمیده مجهز شده و نخستین گوشی شرکت است که دوربین سه گانه دارد.

رندر جدید پیکسل 6 پرو گوگل منتشر شد؛ نمایشگر خمیده و دوربین سه گانه

تقریبا هفته گذشته بود که تصاویری از نسخه معمولی و پرو گوشی Pixel 6 به فضای مجازی راه پیدا کرد. طراحی متفاوت این دو محصول باعث شد گمانه‌زنی‌ها درباره تغییر در شکل ظاهری اسمارت فون های گوگل آغاز شود. حال رندرهای جدیدی توسط OnLeaks و Digit.in به اشتراک گذاشته شده که به این حدس و گمان‌ها دامن می‌زند.

متأسفانه تاکنون اطلاعات چندانی درباره پیکسل 6 و پیکسل پرو در اختیار رسانه‌ها قرار نگرفته است؛ در این حد می‌دانیم که نسخه پرو دارای نمایشگر 6.67 اینچی منحنی شکل بوده و ابعاد آن برابر با 63.9 x 75.8 x 8.9 میلی‌متر است. البته برآمدگی دوربین باعث شده تا ضخامت آن تا 11.5 میلی‌متر افزایش یابد.

ظاهرا حسگر اثر انگشت هر دو محصول نیز زیر نمایشگر قرار گرفته است. شاید جالب باشد بدانید پیکسل 6 پرو نخستین اسمارت فون گوگل بوده که قرار است از سیستم دوربین سه‌گانه بهره ببرد. همچنین این دستگاه می‌تواند به لطف دوربین پریسکوپی خود، تصاویر باکیفیتی را از اشیاء موجود در فواصل دور به ثبت برساند.

افشاگری‌های اخیر و معرفی رسمی Google Store، نشان دهنده برنامه‌های جدی و مهم شرکت برای توسعه خدمات سخت‌افزاری است. از طرفی طراحی متفاوت گوگل همخوانی بسیاری با زبان طراحی Material You دارد. بنابراین اصلا بعید نیست که سری Pixel 6 با سیستم‌عامل اندروید 12 در اختیار خریداران قرار گیرند.

شایعات اخیر حاکی از آن هستند که غول فناوری آمریکا قصد دارد نخستین پردازنده سفارشی خود یعنی GS101 را نیز همراه با گوشی‌های جدید به بازار عرضه کند. باید دید گوگل چه برنامه‌های دیگری را برای غافلگیر کردن علاقه‌مندان خود در نظر گرفته است.

نظر شما در مورد گوشی جدید پیکسل چیست؟ در صورت درست بودن شایعات پیرامون این تلفن هوشمند، آیا گوگل میتواند پرچمداران شرکت‌های دیگر را شکست دهد؟

ارسال نظر