رنو مگان جدید فقط به صورت هیبریدی تولید خواهد شد

رسانه کلیک - رنو مگان، هاچ‌بک خانوادگی و دوست‌داشتنی به پلاگین هیبریدی مجهز خواهد شد و تمام مدل‌های بنزینی و دیزلی، قرار است مطابق استراتژی الکتریکی‎‌سازی رنو، از چرخه تولید خارج شود. رنو مگان جدید خودرویی اقتصادی برای خریداران است.

رنو مگان جدید فقط به صورت هیبریدی تولید خواهد شد

این هاچ‌بک الکتریکی PHEV به بخش Mégane Sport Tourer ملحق می‌شود. رنو اعلام کرده که این خودرو توانایی صرفه‌جویی در مصرف سوخت را دارد و انتشار CO2 از اگزوز آن فقط 28g / km است.

رنو مگان جدید PHEV در دو مدل عرضه می‌شود؛ آیکونیک (Iconic) و اسپرت RS Line. هر دو مدل دارای یک موتور 1.6 لیتری بنزینی و یک موتور الکتریکی 65 اسب بخاری هستند که قدرت آنها روی هم رفته 158 اسب بخار است که باعث می‌شود صفر تا صد این خودرو 9.4 ثانیه به طول بینجامد و حداکثر سرعت آن 185 کیلومتر در ساعت باشد.

رنو هنوز بطور رسمی اعلام نکرده باطری این خودرو چه مقدار شارژ نگه می‌دارد، اما طبق شنیده‌ها این خودرو می‌تواند 50 کیلومتر را بدون شارژ مجدد با موتور الکتریکی خود طی کند.

ترمز دستی الکترونیکی، کروز کنترل، صفحه نمایش دیجیتال 10 اینچی و هشت رنگ و چراغ‌های دیلایت در هر دو مدل این خودرو یکسان هستند.

مدل آیکونیک از چرخ‌های آلیاژی 16 اینچی و فرمان چرمی بهره می‎‌برد و دارای قابلیت یکپارچه‌سازی تلفن‌های هوشمند با سیستم‌عامل‌های Apple CarPlay و Android Auto است. همچنین علاوه بر سنسورهای پارک جلو و عقب، شامل هشدار خروج از خط، تشخیص علائم راهنمایی‌و‌رانندگی و روشن شدن چراغ‌های خودکار می‌شود.

از طرف دیگر، مدل RS Line به طور استاندارد دارای ضربه‌گیرهای اسپرت منحصر به فرد است. رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی و فرمان اسپرت روکش‌دار چرمی، به علاوه ترمز اضطراری خودکار، دوربین پارک عقب با پارکینگ بدون نیاز به دست و سیستم مولتی مدیای 9.3 اینچی، این اتوموبیل را به ماشین اسپرتی زیبا تبدیل کرده است.

رنو اعلام کرده که اگر تمام خودروها به سمت الکتریکی شدن پیش بروند، افزودن Megane Hatch Plug-In Hybrid بدان معنی است که این کمپانی، گزینه‌ای الکتریکی را برای تمام مردم جهان فراهم کرده است.

قیمت رنو مگان جدید هنوز مشخص نشده است اما رنو خاطر نشان کرده که این قیمت کاملا منطقی و به‌صرفه خواهد بود.

[lightgallery images="311894,311895,311896,311897"]

ارسال نظر